کتاب «شغل‌های رؤیایی در علوم» منتشر شد


این کتاب که ویژه نوجوانان بالای ۱۵ سال منتشر شده است شامل مطالبی با عناوینی همچون شغل‌های حوزه علوم، شکارچی سیاره‌ها، کارشناس صحنه جرم، تغذیه مردم جهان، کار در فضا، جراحی مغز و اعصاب، شمارش پنگوئن‌ها، ردیاب توفان، پیش‌بینی فوران آتش‌فشان‌ها، مهندسی ژنتیک، دیرینه‌شناسی، مکانیک زیستی، شکافت اتم، واژه‌نامه، نمایه اشاره کرد.


آیا این خبر مفید بود؟


کتاب «شغل‌های رؤیایی در علوم» نوشته کریس اکسلاد با ترجمه مجید عمیق توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.





منبع

انتهای پیام//





مجموعه کتاب‌های شغل‌های رؤیایی در حوزه‌های «علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی» که به اختصار STEM نامیده می‌شود، نوجوانان را با فرآیند دسترسی به آنها و موضوع‌های درستی مرتبط با این شغل‌ها که از دبیرستان تا دانشگاه را شامل می‌شود، آشنا می‌کند. نوجوانان ضمن مطالعه این کتاب‌ها با توجه به توانمندی‌ها و علاقه‌شان، درباره هر کدام از این شغل‌ها که طراحی روبات‌ها، خلق ایده‌های نوین در انرژی، مبارزه با جرایم سایبری، تأمین غذای جهانیان که از جمله آنهاست، شناخت کافی به دست می‌آورند.

سیاره فرامنظومه‌ای، سیاره‌ای است که پیرامون ستاره‌ای غیر از خورشید گردش می‌کند. به عنوان شکارچی سیاره‌های فرامنظومه‌ای باید این دنیاهای دوردست را جست و جو کنید و درباره بزرگی آن‌ها و اینکه چگونه پیرامون ستاره‌های‌شان گردش می‌کنند، تحقیق کنید. این کار ما را با روند عملکرد سایر منظومه‌های شمسی در جهان هستی آشنا می‌کند.

این کتاب با ۳۲ صفحه و با بهای ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

بخوانید:  زمینه حضور جوانان در مساجد باید پر رنگ تر شود

کتاب هفته؛


|