گذر ساکت به نساجی افتاد/ دوئل استقلالی‌ها در اراک

تقابل دو استقلالی قدیمی در بازی امروز در اراک یکی از دیدارهای جالب هفته سیزدهم را رقم می زند. در حالی که آلومینیوم در بازی قبل خود برابر مهدی تارتار و تیمش بازنده بود، حالا تیم مهدی رحمتی جدال مهمی را در خانه برابر گل‌گهر سیرجان تجربه می کند. امیر قلعه نویی و شاگردانش در حالی خود را برای این دیدار آماده می کنند که پس از کامبک تماشایی برابر هوادار، امیدوار هستند از این بازی خارج از خانه نیز دست پر مستطیل سبز را ترک کنند.

هوادار تهران- نساجی مازندران

در بازی اول از هفته سیزدهم، هوادار در خانه از نساجی پذیرایی می کند تا دو تیم ناکام در هفته دوازدهم مصاف جذابی را با یکدیگر داشته باشند. شکست هوادار برابر گل گهر و باخت خانگی نساجی روبروی صنعت نفت آبادان در حالی در هفته دوازدهم برای این دو تیم رقم خورد که حالا این تیم ها در مصافی رودررو می خواهند جبران مافات داشته باشند. این در حالی است که رویارویی ساکت الهامی برابر تیم سابق در این دیدار را می توان نقطه عطف بازی دانست.


|





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در اولین روز از هفته سیردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 14 امروز شاهد تقابل های مهمی در شهرهای مختلف ایران هستیم تا پرونده بازی های این هفته از لیگ برتر به طور رسمی باز شود.