گل‌محمدی شخصیت و کارنامه‌اش را نشان داده/ پرسپولیسی‌ها به جای پول فکر پیراهن تیم باشند

روح‌الله عبادزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد حس و حالش از حضور دوباره در ورزشگاه شهید شیرودی اظهارداشت: ما فوتبال‌مان را از همین ورزشگاه شروع کردیم. مدیون این ورزشگاه و هواداران هستیم. ما هرچی داریم از دست مردم است.

وی در خصوص دیدار با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: امیدوارم که آقای هاشمی زحمت بکشد و ایشان، چون ورزشی است مطمئن هستم که کمک حال ورزشکاران خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

عبازاده درباره مدافعان کناری پرسپولیس عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت مدافعان کناری پرسپولیس و در کل مدافعان تیم خوب است. امیدوارم تا کسب مقام قهرمانی آسیا این وضعیت خط دفاعی ادامه داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در مورد وضعیت این روز‌های این تیم گفت: خدا را شکر وضعیت بد نیست انشالله حاشیه را کنار بگذارند و بچسند به فوتبال. مثل زمان ما که از زمین کلوخ جمع می‌کردیم و فوتبال بازی می‌کردیم، بیشتر از پول به فکر پیراهن پرسپولیس و البته هواداران باشند.

وی درمورد یحیی گل‌محمدی هم خاطرنشان کرد: گل‌محمدی تا به حال شخصیت، عملکرد و کارنامه‌اش را نشان داده و امیدوارم به همین راه ادامه بدهد و برای خودش و پرسپولیس افتخار کسب کند.

بخوانید:  اجرای طرح اوقات فراغت شهید آرمان علی وردی در 13 مسجد منطقه 13تهران