«یک دقیقه وقت اضافه» در شب یلدای رادیو ورزش

نوید جولایی یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه در خصوص رویکرد آن گفت: جشن شب یلدا در کشور عزیزمان، با گرد هم آمدن و شب‎نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می‌شود. با توجه به ویژگی سنتی، کهن و دیرین این شب بین ایرانیان، بهترین فرصت برای اجرای یک برنامه شاد و مفرح و همراهی با خانواده‌ های ایرانی از طریق آنتن رادیویی است.


وی با اشاره به بخش‌های برنامه ادامه داد: بخش‌های متنوعی را برای این برنامه در نظر گرفتیم. گفتگو با هنرمندان، ورزشکاران، اجرای بخش‌های نمایشی، اجرای موسیقی زنده، تافال به حافظ و گزارش‌هایی از شب نشینی مردم در این شب از جمله بخش‌های برنامه محسوب می‌شود. البته برخی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور به صورت حضوری در استودیو حضور پیدا می‌کنند.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/





 او در پاسخ به این سوال که آیا برایتان سخت نیست از اینکه در این شب خاص در کنار خانواده نیستید، گفت: شاید این دومین یا سومین سالی است که در کنار خانواده حضور ندارم. ولی قطعا با صبوری خانواده‌ و همراهی آن‌ها و همچنین لذت از این که توانستیم ساعات خوشی را برای مردم عزیز رقم بزنیم، باعث نشستن طعم شیرین این شب بر دل و جانمان می‌شود.

«یک دقیقه وقت اضافه» چهارشنبه 30 آذر ماه از ساعت 20 به مدت 180 دقیقه به تهیه‌کنندگی نوید جولایی و سولماز ادیبی، نویسندگی عادله گلستانی و فاطمه حمدالهی و با اجرای مسعود خواجه‌وند و گلچهره زند از موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود.

بخوانید:  ۶موکب در استان خوزستان به زوار اربعین خدمت کردند

در آستانه شب یلدا ویژه برنامه «یک دقیقه وقت اضافه» روانه آنتن شبکه رادیویی ورزش می‌شود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

«یک دقیقه وقت اضافه» در شب یلدای رادیو ورزش





منبع