۱۰میلیارد تومان صرف بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر شد / مجتمع خوابگاهی و سالن مسابقاتی نیاز شهرستان است

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی افزود : چمن شماره مجوعه ورزشی شهید سرمالیان ، نیکمت های ذخیره ، رختکن ، سیستم روشنایی و پروژکتور ، بهسازی ، زیرسازی و آسفالت مجموعه ورزشی ، بهسازی استخر و بهره برداری از آن پس از سپری شدن سه سال از سیل فروردین ۹۸ ، گیت های وورودی ورزشگاه و .. از جمله مهم ترین اقداماتی بوده است که با صرف اعتبارات سفر رئیس جمهور به لرستان انجام گرفته است .

محمودی  با اشاره به وجود۲۰هیات ورزشی در شهرستان پلدختر ، تصریح  کرد: از این ۲۰ هیات تعداد ۱۰ هیات فعالیت دارد و زمینه برای فعالیت هیات های دیگر با استقرار زیرساخت های مورد نیاز این رشته ها فراهم خواهد شد.

محمودی تاکید کرد : اعتبار مورد نیاز برای ساخت زمین های چمن مصنوعی در روستاهای پلدختر فراهم شده که در برخی روستاها با مشکل تملک زمین مواجه ایم و امیدواریم مردم و دهیاران و شوراهای روستاها در این زمینه همکاری کرده و این اعتبار اختصاص یافته صرف ساخت زمین های چمن مصنوعی و افزایش سرانه ورزشی روستایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  مهرداد محمودی  امروز  در نشست سه شنبه های خبری پلدخترکه با حضور حمید خادم فرماندار این شهرستان برگزار شده بود ،  اظهار کرد : از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به لرستان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش پلدختر اختصاص یافت که با تخصیص صدرصدی و کامل پروژه های به جای مانده از سیل ۹۸ تکمیل و برخی پروژه های دیگر نیز به بهره برداری رسیده است .

بخوانید:  برای پایداری تجارت با قاره آفریقا لازم است صادرات متوازن باشد

رئیس  ورزش  وجوانان پلدختر بیان کرد: تیم فوتسال بانوان پلدختر در لیگ دو کشور حضور دارد و همچنین مقدمات حضور تیم کاراته شهدای پلدختر در لیگ برتر کاراته فراهم شده که این دو رخدادهای قابل ملاحظه ای در ورزش شهرستان پلدختر هستند.

محمودی با بیان اینکه وضع موجود نسبت به گذشته قابل دفاع است ، یادآورشد : وضعیت مطلوب ما هم نیست اما انصافا در حوزه ورزش اقدامات خوبی شده و نسبت به گذشته کارهای خوبی انجام شده است .

وی خاطر نشان کرد : خانه شطرنج شهرستان پلدختر نیز فعالیتش را آغاز کرد و مکانی را برای فعالیت این رشته اختصاص داده ایم.

 





وی  ادامه داد  : دو هزار و ۵۰۰ ورزش کار سازمان یافته در شهرستان پلدختر وجود دارد که رشته های فوتبال ، کشتی ، کاراته دارای  بیشترین ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان هستند.

وی عنوان کرد : مشکل از سرگیری عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای افرینه برطرف شده و انشالله خبرهای خوشی در این زمینه خواهیم شد و اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد در سریع ترین زمان ممکن این سالن را تکمیل و به بهره برداری برساند.

وی دو سفر وزیر ورزش و سفرهای مدیرکل ورزش لرستان به پلدختر را نشان دهنده توجه به ورزش پلدختر دانست و بیان کرد : امیدواریم کمبودهای فعلی را با اختصاص اعتبارات در زمینه های مختلف بتوانیم جبران کنیم که این مهم پیگیری مسئولین شهرستان و استان را طلب می کند.

وی افزود: سالن مسابقاتی نیز نیاز شهرستان است زیرا برگزاری مسابقات در سطح استانی و ملی نیازمند سالن مسابقاتی است .

بخوانید:  وضعیت راه‌ها در استان کرمان نامناسب است / ناوگان حمل و نقل باید نوسازی شود

رئیس  ورزش و جوانان  پلدختر با اشاره به برخی کمبودها در ورزش شهرستان،  گفت : خوابگاه ورزشی نیاز شهرستان است و متاسفانه در سیل ۹۸ مجموعه خوابگاهی شهرستان تخریب شد که در صورت ساخت این مجتمع خوابگاهی زمینه برای میزبانی پلدختر از رویدادهای استانی و ملی فراهم خواهد شد.


آیا این خبر مفید بود؟