آبرسانی به بم و بروات نتیجه کار جهادی مسئولان است/ این آبرسانی برای همه گواراست

وی بیان کرد: همه ما در حال امتحان هستیم و یکی از عرصه‌های مهم برای بندگی خداوند، گره‌گشایی کردن از کار خلق خدا و رفع مشکلات مردم است.

رئیس جمهور به سهم و ایفای نقش شرکت‌های فعال در منطقه اشاره داشت و بیان کرد: کارهای ارزشمندی توسط شرکت‌ها در حال انجام است، اما به میزانی که در کرمان معدن داریم، فرآوری صورت نمی‌گیرد و این حتما باید مورد توجه باشد که به فرموده‌ رهبری با خام فروشی مخالفیم.

رئیسی تصریح کرد: شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان باید پیشران رفع مشکلات از جمله اقتصادی باید باشند.

وی افزود: آبرسانی به بم و بروات برای ما هم گواراست و فازهای بعدی این طرح آبرسانی هم در ادامه خواهد بود.

رئیس جمهور گفت: کار جهادی در آبرسانی و برق‌رسانی در استان کرمان باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام





به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح جمعه ۹ تیر ماه در آیین بهره‌برداری از فاط اول تصفیه‌خانه و آبرسانی به شهرهای بم و بروات گفت: درس این ایام درس بندگی برای همه انسان‌هاست و در این بندگی با امتحانات مختلفی مواجه هستیم.

وی ابراز داشت: همچنان که رزمندگان ما در جبهه جهادی عمل کردند، باید عقب ماندگی‌ها را با روحیه جهادی جبران کرد. مشکلاتی که در آب و فاضلاب داریم سال‌ها قبل می‌توانست رفع شود، اما امروز باید کار جهادی کرد تا این عقب ماندگی جبران شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: نمی‌توان گفت پروژه همچنان معطل بماند، طرح‌های نیمه تمام در دستور کار دولت است و این مسئله در گرو کار جهادی است. بهره‌برداری طرح آبرسانی به بم و بروات نتیجه کار جهادی مسئولان بود.

بخوانید:  ارتباط بر خط با وزیر ارتباطات از مسکو

وی ادامه داد: باید تولید و ارزش افزوده ایجاد کنیم که زمینه آن در استان کرمان وجود دارد.  شرکت‌های مس و گل گهر و دیگر شرکت‌ها وارد حل مشکلات مردم شوند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع
آیا این خبر مفید بود؟

وی ادامه داد: تنش آبی در ۳ هزار روستا حل شده و مابقی نیز در دستور کار است. امروز جبهه‌ تولید قدرت برای همه مدیران و فعالان عرصه تولید، رفع مشکلات آب و برق از وظایف جدی است.

رئیسی خطاب به مسئولان گفت: توجه کردن به مشکلات مردم به ویژه مردمی که در عرصه‌های مختلف از جان و مالشان، خوب امتحان پس دادند مورد تاکید است. نمونه بارز این خدمت و گره‌گشایی سردار سلیمانی است.

وی ابراز داشت: کاری با همکاری شرکت‌های فعال در منطقه انجام شده قابل تقدیر است و این همراهی و همگرایی برای رفع مشکلات فاضلاب و برق باید ادامه یابد.

رئیسی گفت: پیشرفت در گرو این است که زیرساخت‌ها را حل کنیم. اگر توسعه زیرساخت داشتیم، توسعه و پیشرفت در صنایع و کشاورزی و گردشگری و ترانزیت هم به دنبال خواهد بود.