آماده باش ستاد مدیریت بحران لرستان در پی ورود سامانه بارشی قوی طی ۷۲ ساعت آینده


آیا این خبر مفید بود؟

 





به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فرهاد  زیویار در حاشیه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری ،هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به خبرنگاران ، ظهار کرد:  با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر ورود سامانه بارشی به جوی استان به مدت ۷۲ ساعت  از روز پنجشنبه لغایت یکشنبه، انشاالله شاهد بارش های خوبی در سطح استان خواهیم بود و مردم لرستان بخوبی از این برکت الهی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام 





منبع

 وی گفت: در مناطق صعب العبور و گردنه‌های استان مثل گردنه زالیان،رازان، گاماسیاب و گردنه گله بادوش دستور آماده باش کامل برای اسکان اضطراری مسافران داده شده و اقلام امدادی بین شهرستان ها توزیع شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

استاندار لرستان با بیان ضرورت آماده باش دستگاه‌های اجرایی ، یاد آورشد : لازم است همه دستگاههای اجرایی با اداره کل راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار لرستان از دستور آماده باش به ستاد مدیریت بحران استان در پی ورود سامانه بارشی قوی طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

وی افزود:  با توجه به برودت هوا در بخش‌هایی از استان ازجمله شهرستان الیگودرز ، ازنا،بروجرد، دلفان،درود و سلسله احتمال بارش برف را در این مناطق  خواهیم داشت.

 زیویار بیان کرد:  بر اساس پیش بینی هواشناسی، بیشترین بارش باران در مرز شهرستان پلدختر از بعد از ظهر جمعه تا بعد از ظهر شنبه به میزان ۸۰ تا ۱۰۰ میلی متر را خواهیم داشت که با توجه به تغییرات اقلیمی، بارش ها به صورت رگباری و لحظه‌ای انجام می پذیرد و متعاقب آن روان آب ها و سیلاب های متعددی در مسیر رودخانه‌ها و مناطق مختلف استان خواهیم داشت. به همین علت به همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آماده باش کامل داده‌ایم که آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث داشته باشند.

بخوانید:  برپایی میز ارتباطات مردمی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در سمنان / نشانی میزهای خدمت اعلام شد