اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای بروجرد از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است

وی با اشاره به  به رویداد نهضت آسفالت شهر و روستاهای بروجرد، تصریح کرد : این رویداد با وفاقی که بین مجموعه ی شوراهای شهر و فرمانداری وجود داشت به خوبی پیش رفته و بخش مهمی از مطالبات جاده ای مردم را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛  مجید منعمی در مراسم تودیع و  معارفه فرماندار بروجرد ،اظهار کرد : اخذ مجوز برای بروجرد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی از مهم ترین اقدامات مثبتی بود که برای شهرستان اتفاق افتاد.





منبع

تا پیش از انتصاب مسلم مرادی سرابی،  مجید منعمی در سمت فرماندار شهرستان بروجرد قرار داشت که با پیشنهاد استاندار و حکمی از طرف وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استانداری لرستان منصوب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اجرای برنامه های آبرسانی در بخش های مختلف شهرستان را از دیگر اقدامات چشمگیر انجام شده طی یک سال گذشته قلمداد کرد و‌در مورد ظرفیت های موجود در شهرستان بروجرد،گفت: زیرساخت های مناسب موجود در بروجرد، می تواند فرصت مناسبی برای توسعه در حوزه های مختلف باشد.

لازم به ذکر است؛ در مراسم معارفه ی فرماندارشهرستان بروجرد، مسلم مرادی سرابی به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد معارفه شد.

فرماندار سابق بروجرد افزود: تبدیل بروجرد به منطقه ی اقتصادی ویژه می تواند زمینه ی رشد اقتصادی و اشتغال شهرستان را فراهم کند.


اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای  بروجرد از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است

مرادی سرابی قبل از این به عنوان فرماندار شهرستان سلسله درجایگاه خدمت در دولت سیزدهم قرار داشت.

بخوانید:  لزوم رفع موانع اداری برای رونق ساخت مسکن

انتهای پیام 


آیا این خبر مفید بود؟