اقدامات دستگاه قضایی در گلستان امیدوار کننده است

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با اقدامات قاطعانه قضایی و انتظامی در سال گذشته میزان سرقت در استان ۱۵ درصد کاهش یافت. 

وی ادامه داد: راه اندازی دومین کانون داوری حرفه ای ، ایجاد مجتمع شوق زندگی برای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد مجتمع محاکم خانواده هم از دیگر تلاش های ما برای تحقق عدالت قضایی در سال گذشته بود. 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به تلاش های قضایی برای رفع موانع حقوقی طرحهای پتروشیمی استان و جزیره آشوراده گفت: امیدواریم زودتر این طرح ها اجرایی شود و مردم استان  از نتیجه آن بهره مند شوند.

آسیابی افزود: خوشبختانه ارزیابی ها نشان می دهد دادگستری استان در بیشتر شاخص های سندوتحول قضایی جایگاه مطلوبی دارد و رضایت ۷۱ درصدی مراجعان از عملکرد دادگستری استان نیز افتخاری برای ماست.

آسیابی گفت:  ۱۸۴ میلیارد تومان از معوقات بانکی هم با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در این دیدار با بیان این که کار در دستگاه قضایی سخت و حساس است افزود:  گزارش ارائه شده  از عملکرد دادگستری استان و  مجموع اقداماتی که در این گزارش اشاره شد، خوشحال کننده بود.

رئیس شورای قضایی استان گلستان افزود: جلوگیری از ورشکستگی ۴۲ شرکت و احیای ۵۸ واحد تولیدی از دیگر دستاوردهای دادگستری استان بود.

انتهای پیام /



منبع

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار با تشریح بخشی از عملکرد دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ گفت: پتروشیمی گلستان، آشوراده و موجهای آبی از پرونده های شاخص بود که سال گذشته با مدیریت قضایی به سرانجام رسید.

بخوانید:  اوقات شرعی قزوین در روز دوشنبه ٢٨ اسفند ١٤٠٢