انتخاب شهردار متعهد و متخصص مهمترین رسالت شوراهای شهری است

photo_2023-05-03_00-09-57

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: از قاطعیت و سلامت فرماندار البرز که حامی خوبی برای شوراها هستند تشکر می کنیم و امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان و استان بتوانیم خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام

روشن اظهارداشت: برای موفقیت بیشتر در کارها می توانیم آسیب ها و نواقص دوره های گذشته را بررسی کرده و با تجربه بهتری در دوره جدید در مدیریت شهری برنامه ریزی کرد.

photo_2023-05-03_00-10-13

وی اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف شوراها نظارت بر عملکرد شهردار و هدایت فعالیتها در مسیر قانونی و درست است و اگر این کار بدرستی صورت گیرد از انحراف در امور و افزایش هزینه های بی مورد نیز جلوگیری می شود.






منبع
آیا این خبر مفید بود؟

این عضو شورای شهر بیان کرد: یکی از آفت ها و مشکلات شوراها رفتارهای لج و لجبازی و دور از منطق اعضای آن است و این رویکرد می تواند روند خدمت رسانی  را دچار آسیب کند و گاهی فشارهای بیرونی نیز مانع خدمت رسانی می شود لذا اعضای شورا باید ضمن حفظ استقلال خود با قاطعیت در تصمیم گیری ها با شفافیت رفتار کنند. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز ملی شوراها، همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان البرز روز سه شنبه با حضور عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستایی این شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری شریفیه برگزار شد.

بخوانید:  طرح های "غیر قیمتی" برای کنترل مصرف و قاچاق بنزین

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


|