جهاد تبیین از موثرترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است


در ادامه سلطانی‌نژاد مدرس دانشگاه به بیان اهمیت و شیوه‌های جهاد تبیین پرداخت.

IMG_20221130_213908_391


آیا این خبر مفید بود؟

فرماندار زرند نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری شهید سلیمانی در مورد مسئله حجاب اذعان داشت: اتفاقات اخیر کشور اصلا مسئله حجاب نبود و دشمن دنبال این بود تا فضایی که در سوریه بوجود آورده در ایران نیز بوجود بیاورد که این فتنه نیز باز هم با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خواهد خورد.

وی ایجاد فضای یاس و ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه برای ناکارآمد نشان دادن نظام را توطئه جدید دشمن برای دستیابی به اهدف خود بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها و هیئت های ورزشی در موضوع جهاد تبیین امری ضروری است.





منبع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

برگزاری همایش جهاد تبیین به همت بسیج ورزشکاران/امام جمعه زرند: جهاد تبیین از موثرترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همایش جهاد تبیین ویژه هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد با حضور حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار، مهران ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بسیج ورزشکاران زرند و بهزاد حسن‌زاده رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد در محل سالن سینما آزادی شهر زرند برگزار شد.

وی با تأکید بر مقابله مبنایی با جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: در قالب جهاد تبیین و با بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه، به خوبی می‌توان اهداف و زوایای مختلف جنگ رسانه‌ای دشمنان را برای مردم شناساند و همچون گذشته آنان را ناکام کرد.

بخوانید:  کشف 293 کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان

حجت‌الاسلام شجاعی هدف دشمنان از ایجاد فتنه و آشوب‌های اخیر در کشور تضعیف نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از توانمندی‌های ایران اسلامی دانست و افزود: راه‌ مقابله با آن  جهاد تبیین و بیان و بازگو کردن واقعیت‌های برای جامعه به ویژه جوانان است.



|