سقوط بمب افکن عراقی در همدان/ علی نصریان عمو نوروز شد

 

هواپیمای عراقی در همدان سقوط کرد

فیلم «باغ کیانوش» ساخته  رضا کشاورز حداد و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد نخستین فیلم روز هفتم جشنواره برای اهالی رسانه خواهد بود.

سقوط بمب افکن عراقی در همدان/ علی نصریان عمو نوروز شد

مهران غفوریان به جشنواره فیلم آمد

عمو نوروز به سمت کلبه ننه سرما می رود

شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، سیاوش چراغی‌پور، علی آرا، طاها شادی‌فر، سحر حسینی و علی بوراک سیلان از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سپس فیلم «آبی روشن» دومین ساخته بابک خواجه‌پاشا در خانه جشنواره به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/



منبع

 

ببعی قهرمان پرواز می کند

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کشف یک فیروزه‌ی کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند.

در سومین نوبت از اکران های خانه جشنواره، فیلم «نوروز» ساخته سهیل موفق نمایش داده می شود.

«باغ کیانوش» روایتی اقتباسی از دهه ۶۰ دارد و به عنوان اولین محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا آرا، با حضور عباس جمشیدی فر و همچنین مجید پتکی، مهدیه نساج، لادن ژافه وند و مهدی فریضه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علی نصیریان از بازیگران پیشکسوت و قدیمی ایران نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند. 

در خلاصه داستان فیلم نوروز آمده است: «نوروز در راه است، اما اهریمن در کمین است تا نوروز و بهار را از بین ببرد. عمو نوروز در مسیر کلبه ننه سرما و جست‌وجوی حاجی فیروز دچار سانحه می‌شود و طوفانی بزرگ آغاز می‌شود…» عکس‌های این فیلم را در انتهای مطلب حتما ببینید تا فضای فانتزی اثر بیشتر دستتان بیاید. داستانی از رخدادهای امروز تا افسانه‌های بسیار گفته شده.

بخوانید:  «حیاتنا الحسین» شعار مراسم پیاده روی اربعین حسینی است

امیرحسین بیات، ابوالفضل ایوانی، دانیال جعفری، ارغوان شعبانی، امیرعلی صحرایی، امیرمحمد صحرایی، اشکان اردستانی، رونیکا بهرام‌زاده، ابوالفضل حسن‌خانپور، گرشا نامورصدیق نیز دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

«ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی یکی دیگر از انیمیشن‌های حاضر در چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر است که قرار است امروز به نمایش گذاشته شود. در خلاصه داستان انیمیشن «ببعی» یا «ببعی قهرمان» آمده است: «ببعی که همیشه مجلات جغد قهرمان درباره پرواز را می‌خواند در سر رؤیای پرواز دارد و می‌خواهد مانند یک پرنده پرواز کند …»

سقوط بمب افکن عراقی در همدان/ علی نصریان عمو نوروز شد

«باغ کیانوش» یک قصه ماجراجویانه با رگه‌هایی فانتزی است که نوجوانان محور آن هستند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم های «باغ کیانوش» ساخته  رضا کشاورز حداد، «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق و «ببعی» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی اکران های روز هشتم از چهل و دومین جشنواره فیلم را تشکیل می دهند.

سقوط بمب افکن عراقی در همدان/ علی نصریان عمو نوروز شد

در این فیلم سینمایی بازیگرانی مانند مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیرآزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است.

«ببعی قهرمان» پس از «فهرست مقدس» و «پسر دلفینی» سومین انیمیشن سینمایی سازمان اوج است.

داستان رمان «باغ کیانوش» در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق در روستایی از توابع شهر همدان اتفاق می‌افتد. حمزه و عباس تصمیم می‌گیرند در روز جشن ازدواج پسر کیانوش به باغ او دستبرد بزنند. این ماجرا با سقوط یک هواپیمای بمب‌افکن عراقی در نزدیکی باغ هم‌زمان می‌شود. سقوط هواپیما و ورود خلبان آن به باغ کیانوش ماجراهای جالبی رقم می‌زند.

بخوانید:  غرق شدن جوان ۱۸ ساله در یکی از رودخانه های شهرستان محلات