قول مساعد دولت برای احداث مجموعه منحصر به فرد ورزشی بانوان اهواز / اعتبار 90 میلیاردی نفت برای احداث 4 سالن ورزشی ویژه بانوان خوزستان

او ادامه داد: ضمانت اجرای مناسب این پروژه ها، تامین زیر ساخت های آن است که امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سرانه ی ورزشی کشور در بخش بانوان توسعه پیدا کند و بتوانیم به اهداف تعیین شده در دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم برسیم‌.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بازدیدهای خود از سه شهرستان مورد اشاره، افزود: در شهرستان رامشیر چند پروژه داشتیم؛ از استخر ویژه بانوان این شهر  و مرکز خوابگاه های بانوان ورزشکار رامشیر بازدید به عمل آمد که گزارش آن تهیه خواهد شد.

این مقام مسوول توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: از محل اعتبارات نفتی ۹ میلیارد تومان ویژه بانوان برای ساخت چهار سالن ورزشی مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مریم کاظمی پور مروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان که در قالب دومین سفر استانی هیات دولت به خوزستان، سفر کرده است، با حضور در شهرستان دزفول، اظهار کرد: دومین دوره از سفرهای مقام عالی ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲ استان خوزستان در سه شهر رامشیر، اندیمشک و دزفول افتخار بازدید از پروژه های داشتیم که مصوب سفرهای استانی رییس جمهور در دور اول و دوم هستند.


آیا این خبر مفید بود؟

 





معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به انتشار مناقصه احداث سالنی دیگر در جنوب دزفول در آینده نزدیک، افزود: بر این اساس در دو شهر اقماری دزفول(شمس آباد و صفی آباد) نیز دو پروژه ویژه بانوان در دستور کار است.

بخوانید:  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حرکتی ارزشمند است

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

انتهای پیام/

او افزود: همچنین سالن جانبازان و معلولین در همین استادیوم(شهید مجدیان دزفول) احداث خواهد شد که دستور برگزاری مناقصه آن از سوی مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان صادر شده است.

او با بیان اینکه در دزفول ۱۴ پروژه ارزشمند که مهمترین آن استادیوم پانزده هزار نفری شهدای دزفول(شهید مجدیان) است که انشالله طی هفته‌ی دولت به بهره برداری می رسد، گفت: یکی از بخش های این ورزشگاه که مورد بازدید قرار گرفت بخش دومیدانی ورزشکاران پارالمپیکی بود که امیدواریم طی ماه‌های آینده و حتی روز دزفول(چهارم خرداد ماه جاری) شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان اضافه کرد: امیدواریم با پیشرفت این پروژه ها خدمت ارزنده ای به تمام ورزشکاران به خصوص بانوان که با ورزش می توانند ضمن برخورداری از سلامت، نسل سالمی را به جامعه تحویل دهند، کرده باشیم.

کاظمی پور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص هدیه ریاست جمهوری در حوزه ورزش بانوان در این سفر، اظهار کرد: یکی از مواردی که از ابتدای سفر با جدیت به دنبال آن هستیم، تامین اعتبار برای مجموعه منحصر به فرد بانوان در شهرستان اهواز است که با مساعدت سرکار خانم انسیه خزعلی از محل اعتبار معاونت امور بانوان و خانواده نهاد ریاست جمهوری توانستیم قول‌های مساعدی بگیریم، البته ما هم از ردیف اعتباراتی که در حوزه ورزشی قهرمانی بانوان در استان  داریم، سعی می کنیم در بخش آماده سازی تجهیزات حمایت کنیم.

بخوانید:  تازه‌ترین نتایج انتخابات آمریکا؛ پیشتازی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان

کاظمی پور بیان کرد: همچنین از سایت آکادمی کشتی شهرستان اندیمشک بازدید ش؛ با توجه به این نکته که آن یک پروژه ی ملی است، امیدواریم با نظر مساعد هیات دولت جز اولویت‌های تامین اعتبار از ردیف پروژه های ملی سفر استانی قرار بگیرد که می تواند نقش مهمی در کشتی که یکی رشته های شاخص ملی است و خوزستان نیز از سرآمدهای این رشته به ویژه در بخش فرنگی کشور می باشد، پس از سال ها به سرانجام برسد.