لالایی صدای تمام مادران ایران زمین است

برنامه لالایی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید احسان حسینی چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر برنا ؛ شبکه نسیم که در این سال‌های فعالیت خود در راستای سرگرمی خانواده‌های ایرانی برنامه‌هایی را روی آنتن برده است، مدتی است که با یک برنامه کاملا مادرانه به نام لالایی رسالت خود را این بار با نگاهی زنانه از دریچه خط اشتراک مادری یعنی لالایی ادامه داده است. 

برنامه لالایی با اجرای «گیتی خامنه» تریبونی برای تمام زنانی است که طعم مادری را چشیده‌اند و درباره این دنیای کشف نشدنی خود صحبت می‌کنند؛ به همین دلیل در استدیو این برنامه حضور پیدا کردیم تا درباره آنچه در استدیو این برنامه رخ می‌دهد, صحبت کنیم.

تهیه‌کننده برنامه لالایی بیان کرد: ابتدا به ساکن تصمیم ما برای انتخاب مجری برنامه خاصیت مجری بودن آن شخص بود و اساسا ما دنبال گزینه‌های چهره که عموما سابقه اجرا هم ندارند نبودیم از طرفی استدلال بعدی ما بر این اساس بود که مجری برنامه باید حس مادرانگی رو به مخاطب القا کنه و روایت مجری برای مخاطب برنامه بتواند باور پذیر باشد با توجه به نکاتی که عرض کردم خانم خامنه از ویژگی‌های که ما برای اجرای برنامه در نظر داشتیم برخوردار بودند و به لطف خدا سعادت داشتیم که در خدمتشان باشیم.

برنامه لالایی با اجرای گیتی خامنه

 این کارگردان با اشاره به اینکه پژوهش برنامه حدود چهار ماه قبل از تولید برنامه شروع شد, عنوان کرد: تیم اتاق فکر برنامه حدود بیست نفر از متخصصان در حوزه‌های متنوع بودند در ذات لالایی پشتوانه فرهنگی و قومی غنی مستتر هست و ضریب دادن به فرهنگ اقوام از نگاه نسل‌های متنوع و تعامل فرهنگی این افراد در خانواده که اینکه چقدر از فرهنگ خودمان می‌دانیم؛ از نکات و رسالت‌های برجسته برنامه لالایی است و امیدوارم توفیق دسترسی به بخشی از این مهم را داشته باشیم 

بخوانید:  تشخیص هویت تعدادی از شهدا حادثه شاهچراغ انجام شده است

برنامه لالایی با اجرای گیتی خامنه

از همان ابتدا که وارد استدیو این برنامه می‌شویم از همان درب ورودی دکور برنامه مشخص است، دکوری که با ترکیب  المان‌های سنتی و اصیل ایرانی و مدرن گویای حضور نسل‌های مختلف در این برنامه هستند. بعد از آمادگی گیتی خامنه به عنوان مجری برنامه و مهمانان سید احسان حسینی کارگردان و تهیه‌کننده این برنامه شروع ضبط را اعلام می‌کند. هرکدام از عوامل برنامه لالایی در جای خود ایستاده‌اند و مشغول کاراند. در بین ضبط سراغ سید احسان حسینی رفتیم تا با او درباره این برنامه گفت و گو کنیم.

 او ادامه داد: اساسا مهمترین چالش در این نوع از برنامه‌سازی این است که بخواهیم  بار برنامه را برعهده فردی بگذاریم که برای اولین بار قرار است جلوی دوربین بیاید و ما قبل از تولید هم از این چالش اطلاع داشتیم و همین موضوع باعث شد که ما برای حفظ کیفیت برنامه تعداد برنامه‌های که ضبط کردیم خیلی بیشتر از برنامه‌های باشه که پخش میشود.


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

انتهای پیام/





بخوانید:  ۹ استان مقصد بیشترین مسافرت های نوروزی

لالایی به عنوان مخرج مشترک تمام مادران ایرانی علت نامگذاری برنامه است و در برنامه سعی شده که روایت‌های مادران ایرانی رو از اقوام مختلف در نسل‌های متنوع به تصویر بکشیم 

«سید احسان حسینی » تهیه‌کننده و کارگردان برنامه لالایی درباره این برنامه توضیح داد: