لزوم حمایت دولتی و تثبیت مدیریت کیش‌ایر برای رونق گردشگری کیش

دبیر جامعه هتلداران کیش در ادامه گفت: انتظار داریم دولت از این ایرلاین حمایت کند. واقعیت آن است که کیش ایر نیاز به تثبیت مدیریتی و تعیین و تکلیف مالکیت دارد، یک روز گفته می‌شود این هواپیمایی در اختیار سا مان خصوصی‌سازی است، یک روز می‌گویند این شرکت در اختیار مناطق آزاد است و …. لذا رفع این دلنگرانی‌ها و تثبیت مدیریتی این هواپیمایی و اجرایی شدن رسالت اصلی کیش ایر، کمک شایانی به جزیره کیش خواه بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا، مهرداد تاوتلی، دبیرکل جامعه هتلداران کیش گفت: جزیره کیش به عنوان اولین مقصد گردشگری برای زنده ماندن نیاز به پرواز دارد اما با تصمیمات احساسی و غیرکارشناسی که در چند ماه گذشته گرفته شد، پروازهای چارتری به یک باره حذف شد و بعد از چندماه به این نکته پی بردند که کیش خارج از این معادلات است و لذا مسئولان پروازها را به شیوه قبلی مجددا احیا کردند.

تاوتلی گفت: رویکرد مدیریت جدید هواپیمایی کیش‌ایر، علاوه بر اینکه باعث می شود مقصد گردشگری کیش زنده بماند و  توریست به راحتی به جزیره بیایند، با جلوگیری از خروج ارز بسیاری از گردشگران با مقصد کشورهای همسایه را با هزینه ای بسیار کم‌تر به جزیره کیش می‌آورد.

انتهای پیام/



منبع

وی ادامه داد: در این مدت بسیاری از ایرلاین ها به جای اینکه به مقصد کیش پرواز کنند به کشورهای همسایه مانند دبی و ترکیه رفتند و علاوه بر رونق بخشیدن گردشگری خارجی، و خروج ارز، عملا نرخ های دلاری دریافت کردند که البته که ازنظر اقتصادی این موضوع به نفع آن ایرلاین ها بود.

بخوانید:  سامانه یکپارچه فروش خودرو از دسترس خارج شد

 دبیرکل جامعه هتلداران کیش معاونت کرد: اما در‌ این میان کیش‌ایر با مدیریت جدید، برای کمک به رشد و توسعه گردشگری کیش برنامه ریزی و خود را برای رسالت اصلی این هواپیمایی که کمک به گردشگری جزیره کیش است آماده کرده و در‌حال حاضر بیشتر پروازهای این هواپیمایی به مقصد گردشگری کیش صورت می‌گیرد.