لوله فلکسیبل صداگیر خرید اینترنتی و تلفنی لوله فلکسیبل صداگیر با تضمین کیفیت از تهویه مارکت

برای واردات خرطومی فلکسیبل با گروه صنعتی پارس صنایع که وارد کننده خرطومی فلکسیبل است تماس حاصل نمایید. شرکت صنعتی نظری با دارا بودن تجهیزات خاص توانایی تولید تمام سایزهای متنوع از سایز 5 (میزان قطر داخلی لوله 5 میلیمتر) تا سایز 100 (قطر داخلی لوله 100 میلیمتر) خواهد بود. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت.

لوله فلکسیبل صداگیر خرید اینترنتی و تلفنی لوله فلکسیبل صداگیر با تضمین کیفیت از تهویه مارکت

به این ترتیب لوله های فلکسی روکش دار عموما طول عمر بیشتری نسبت به سایر لوله های برق موجود در بازار دارند. قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود. سابقه 25 ساله در تولید انواع محصولات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز جهانی موجب اعتماد و انتخاب مشتریان همیشگی شرکت تهویه سان گشته است.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 13

جنس رابط لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه و ضخامت ورقِ آن نیز به تناسب قطر لوله فلکسیبل صداگیر قیمت لوله فلکسی متغیر می باشد. طول رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر بین ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر می باشد که لوله های خرطومی را از دو طرف واردِ این رابط می کنند و با بست هوابندی محکم می کنند. تناسب ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر با قطر لوله خرطومی رابطه مستیم دارد،یعنی در قطرهای بالاتر یا کاربریها با قطر بالا،حتما باید ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،نیز بالاتر باشد. در کاربریهایی مثل لوله خرطومی “پی وی سی” ،”پی یو” و یا “فنر استخوانی” حتما از ورق ضخیم برای لوله فلکسیبل صداگیر استفاده نمود.

بخوانید:  آموزش نرم افزار CRM و هر آنچه باید از آن بدانید مزایا، کاربرد و انواع CRM آکادمی کاپریلا-نرم افزار CRM

لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵- و۶۰ سانتیمتر تولید و در شاخه های ۱۰ متری به بازار عرضه می گردد. لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن با عدمِ جذب رطوبت در اثرِ کُندانس، از هرگونه تعرق جلوگیری نموده و باعث می شود از بوجود آمدنِ هرگونه رطوبت و شبنم در لایه های این لوله فلکسیبل صداگیر جلوگیری شود. گستره ی مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن بینِ ۳۰- تا ۱۴۰+ درجه سانتیگراد می باشد.

اگر بخواهیم میزانِ کمیتِ مصرف در انواع لوله فلکسیبل صداگیر را با یکیگر مقایسه کنیم به صراحت می توان گفت پُرمصرف ترین نوعِ لوله فلکسیبل صداگیر ، لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی، در مسیر های رفت و برگشتِ هوا و همچنین بعنوان رابط و اتصال هوایی، بین داکت اصلیِ هوا و پلنیوم باکس جهت تکمیلیِ سیستمِ مکش و دمش بکار می رود. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی، به لحاظ ساختار دارای یک لایه فویل آلومینیومیِ تقویت شده با پلی استر در داخل و یک لایه پوشش pvc در بیرون و یک شبکه ی منسجمِ فنری از جنس فولاد در میانه ی خود می باشد که این فنرِ فولادی باعثِ انسجام و شکل گیریِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی می گردد. انعطاف پذیری و استحکام ِ خوب و مقاومتِ مناسبِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در عینِ وزن سبکِ این لوله خرطومی ،باعث گردیده این نوع لوله فلکسیبل صداگیر در برابر نفوذ هرگونه رطوبت و شبنم و انواعِ بخارات، بیشترین مقاومت را از خود نشان دهد. محدوده ی قطرهای تولیدی در لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵ و ۴۰ سانتیمتر می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در شاخه های ده متری تولید،بسته بندی و عرضه می گردد.

بخوانید:  بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ
لطفا برای اطلاع از لیست قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما از قیمت روز کالای مورد نظرتان آگاه شوید.

  • ساختار این نوع لوله فلکسیبل صداگیر از ورق پِرس و نورد شده ی آلومینیومی به ضخامت ۱۱۰ تا ۱۴۰ میکرون می باشد.
  • جهت ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و لوله‌های فلکسیبل مورد نظر خود را ثبت نمایید.
  • جنس این نوع لوله فویلی آلومینیومی از دو لایه فویل آلومینیوم لمینتی موجود در درون و بیرون سطح این لوله فلکسیبل هوا تشکیل شده است که توسط یک فنر فولادی شکل گرفته است.
  • از دیگر کاربردهای لوله شلاقی فلزی ، مشخص کردن مسیر برای سیم و کابل‌ها است.

همچنین این محصولات تولید ایران دارای انعطاف‌پذیری عالی و مقاومت بالا و توانایی تخلیه الکتریسیته ساکن با اتصال به زمین را دارند. برای تعیین قیمت لوله خرطومی هوا موارد زیادی را در نظر میگیرند که بر اساس جنس و قطر و سایز و سطح مقطع و متراژ آن قیمت گذاری میشود. کانال های فلکسی بل این ضعف ها را پوشش داده و در سایز های متفاوت و جنس های متفاوت برای کاربرد مختلفت تولید میشود. در قدیم برای امور تهویه هوا از ورق های گالوانیزه استفاده میشده که در مقابل رطوبت آسیب پذیر بود وزن بالایی داشت و قابلیت انعطاف پذیری ندشات و در نصب زمان زیادی صرف میشد.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 21

لوله فلکسیبل فلزی بخاطر مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی یا جویدگی توسط موزیان در بسیاری از صنایع دوربین مداربسته و تابلو برق و سیم کشی ساختمان و صنایع دیگر کاربرد دارد و از همین جهت به این کانال ها لوله فلکسیبل صنعتی گفته میشود که در سایز های مختلف تولید میشود. امروزه این کانال های فلکسیبل خرطومی انتقال هوا و یا کانالهای خرطومی فلکسی بل هوا یا کانال های فنری هوا بهترین گزینه برای کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت به شمار رفته و به دلیل سرعت بالا در نصب و اجرا، قیمت تمام شده مناسب تر نسبت به کانال های سنتی گالوانیزه، انعطاف پذیری بالا و … در بسیاری از پروژه هایی که سیستم تهویه مطبوع آن ها دستگاه داکت اسپیلت می باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

بخوانید:  هوشمند سازی ساختمان چیست اجزا و مزایای آن پرشین سازه