مدیران شهری برای افزایش خدمت به مردم اسیر حاشیه ها نشدند/ سرعت دهی افتتاح پروژه ها بهترین پاسخ به مطالبات مردم است

بابایی گفت: با توجه به اینکه اولویت اول شهر تهران کاهش آلودگی هوا و ترافیک است این مهم در دستور کار مدیریت شهری در دوره ششم قرار گرفته و اعتبارات خوبی را برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بعد از گذشت 13 سال در دولت های مختلف، دولت سیزدهم با عنایت ویژه به موضوع حمل و نقل عمومی شهر تهران، حق السهم خود را برای خرید اتوبوس و مینی بوس پرداخت کرد.

 





منبع

بابایی خاطرنشان کرد:ارزش ریالی خرید 262 اتوبوس و مینی بوس 1200 تا 1300 میلیارد بود که البته با حمایت ویژه دولت و مدیریت شهری و شهرداری تهران تامین شده است؛ مدیریت شهری در دوره ششم سعی کرده با افزایش خدمت به مردم به مطالبات پاسخ داده و ضعف های گذشته را جبران کند.

انتهای پیام/


وی افزود: مسئولین نباید از فضای خدمت به مردم منحرف شوند؛ نباید مدیران دچار حواشی شوند؛ شورای شهر ششم و شهرداری تهران نه تنها افتتاح پروژه های مختلف را کم نکرده بلکه آنرا سرعت و گسترش داد تا از فرصت خدمت به مردم استفاده بیشتری کند.

بخوانید:  مهلت ثبت نام در آزمون دکتری 1402 تمدید شد

وی خاطرنشان کرد: 40 درصد بودجه عمرانی شهرداری تهران به سمت و سوی رفع دغدغه های حمل و نقل عمومی بوده و تلاش داریم که تردد مردم را در سطح شهر سهل تر کنیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اخیرا شهردار تهران اعلام کرد که علاوه بر افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف در شنبه های هر هفته، قرار است از 22 بهمن تا شب عید هر روز یک پروژه در سطح شهر تهران افتتاح شود که نشان می دهد حاشیه های در مدیران شهری تاثیرگذار نیست و آنها فقط به خدمت فکر می کنند و به حاشیه ها توجهی ندارند.



آیا این خبر مفید بود؟


|