مشارکت بالا مردم در انتخابات یک بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اسلامیت و جمهوریت ایران را به رخ دنیا خواهد کشید و حضور در انتخابات و رأی مردم و مشارکت بالا یعنی پشتیبانی کشور توسط توده‌های مردم هم بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یاد مرگ یکی از اصول تربیتی از دیدگاه قرآن است که بزرگترین اثر تربیتی در زندگی را به دنبال دارد و یاد مرگ مانع از ظلم به دیگران، عدم تجاوز از حدود و موجب از بین بردن امیال نفسانی و مسیر‌های غفلت و … می‌شود.
وی افزود: اگر تربیت نشویم و به یاد مرگ نباشیم، اینطور نیست که جاذبه‌های دنیا نجات‌دهنده ما باشد، زیرا چه صاحب منصب‌هایی بیچاره شدند.
علیدادی سلیمانی در ادامه با گرامیداشت مناسبت‌های هفته پیش رو و تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار بیان کرد: پاسداران با کمک نیرو‌های مسلح و مردم، استکبار جهانی را به زانو درآورند و دندان‌های عفریت آمریکا را در دهان او خرد کردند.
امام جمعه کرمان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از پاسداران است که جبهه مقاومت را چنان قدرتمند کرد که یک گروه مجاهد پارتیزانی او رژیم جعلی صهیونیستی را چهار ماه زمین‌گیر و همه بستر‌های شکست بزرگ را برای او فراهم کرده است.
وی بیان کرد: سپاه حافظ دفاع از ارزش‌های اسلامی است که در این مسیر حرکت می‌کند.
علیدادی سلیمانی با اشاره به روز جانباز بیان کرد: جانبازان جان دادند تا انقلاب و ارزش‌ها بماند و نااهلان بر این کشور حکومت نکنند و کوچکترین آرامش را بر خود حرام کردند.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان همچنین با اشاره به نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: وزارت اطلاعات حماسه‌ای بزرگ خلق و اعلام کرد در ۲۸ کشور و سه قاره نیرو‌های موساد در رصد ما قرار دارند و افتخار بزرگی است.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ با حرکت میدانی و جهادی مردم؛ اظهار کرد: این‌ها افتخارات بزرگی است که کشور ما در خود دید و ثبت کرد.
علیدادی سلیمانی گفت: انقلاب هم از درون و هم بیرون مراقب خود است تا از آرمان‌های خویش فاصله نگیرد. امروز انقلاب اسلامی در حالی وارد ۴۵ سالگی خود می‌شود که اجازه نداد نفوذ و نفوذی و هیچ جریانی به آرمان‌های انقلاب خیانت کند و از بیرون هم با دشمن به صورت جدی مبارزه کرد.
امام جمعه کرمان اظهار کرد: جنس انقلاب در حدوث، بقا و استمرار وابسته به دو اصل بزرگ حاکمیت دینی و سرمایه اجتماعی است و تا این دو اصل باشد، انقلاب در همه صحنه‌ها پیروز است.
وی افزود: اخلاق، معنویت، عدالت و توجه به خوبی‌ها باید در هر کسی که در هر رده‌ای در کشور مسئولیت می‌پذیرد وجود داشته باشد و اگر کسی از این جنس نباشد، انقلاب دیر یا زود او را پس می‌زند کما اینکه اتفاق هم افتاده است.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اهمیت اطاعت از ولایت بیان کرد: ولایت فقیه، تداوم حرکت نبوت، امامت و رسالت است و اولین اصل دفاع از ارزش‌های دینی و جاری شدن اخلاق در چهارچوب دین است.
وی حضور پررنگ مردم را اصل دیگری دانست که انقلاب را بوجود آورد و آن را حفظ خواهد کرد، گفت: فتنه سال گذشته همین دو اصل را نشانه رفت یعنی ولایت و مردم که سرمایه اجتماعی نظام هستند، اما تا زمانی که این دو اصل حاکم هستند، دشمنی‌ها تاثیری نخواهد داشت.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اقتدار امروز ما مثال‌زدنی است، در ادامه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را دو آزمون بزرگ پیشِ روی ملت خواند و گفت: حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اسلامیت و جمهوریت ایران را به رخ دنیا خواهد کشید و حضور در انتخابات و رأی مردم و مشارکت بالا یعنی پشتیبانی کشور توسط توده‌های مردم هم بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کند.
وی در پایان غزه را شاهد عینی نظم باطل جهانی عنوان کرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: ملت‌ها وظیفه دارند با حضور در صحنه آنقدر به دولت‌ها فشار بیاورند تا آنان از رژیم صهیونیستی حمایت نکنند.
انتهای پیام

بخوانید:  پیروزی النصر در شب رونمایی رسمی از کم رونالدو



منبع

امام جمعه کرمان: مشارکت بالا مردم در انتخابات یک بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کند