مصوبه احداث دومین پارک علم و فناوری کرمان صادر شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ فداکار  در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان صنعت، معدن و حمل و نقل در کرمان افزود: دومین پارک علم و فناوری این استان به مرکزی برای فعالیت دانش بنیان‌ها تبدیل خواهد شد.


 مصوبه احداث دومین پارک علم و فناوری کرمان صادر شد

وی عنوان کرد: فعالیت خوبی در حوزه دانش بنیان گل گهر و مس آغاز شده و این شرکت‌ها آمادگی همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی را دارد.

استاندار کرمان گفت: مدیران آمادگی دارند، حتی با دست خالی نیز می‌توان فعالیت کرد، کار آماده است در حوزه محیط زیستی و تولید این شرکت‌ها می‌توان فعالیت علمی کرد.

نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان معدن، صنعت و حمل و نقل از ساعت ۱۸ هر روز تا ساعت ۲۳ به مدت چهار روز و با حضور شرکت‌های دانش بنیان از سراسر کشور فعالیت خود را در محل بزرگراه کرمان – باغین آغاز کرده است.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

شرکت‌های صنعتی، معدنی و حمل و نقل استان کرمان علاوه بر عرضه محصولات دانش بنیان خود در این نمایشگاه، به دنبال همکاری با مراکز علمی در حوزه فناوری هستند.

بخوانید:  جزییات محدودیت های ترافیکی آخر هفته

انتهای پیام/





استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی دومین پارک علم و فناوری این استان مصوبه‌ای برای تاسیس دریافت کرده و طی روز‌های آینده مدیر این مجموعه نیز مشخص می‌شود.