نمایش دستاوردهای فناورانه کشورمان در بصره

استان بصره به عنوان دومین استان استراتژیک و مهم کشور عراق شناخته می شود. این شهر علاوه بر اینکه تنها شهر بندری این کشور محسوب می شود یکی از بارونق ترین شهرها در زمینه تجارت و تبادلات تجاری این کشور هم هست. به همین دلیل ورود محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی به این شهر می تواند مزایای اقتصادی و مالی زیادی برای آنها داشته باشد.

نمایشگاهی که در بصره عراق با هدف «تبادل اطلاعات فنى و بازرگانى و گسترش مبادلات تجارى به منظور توسعه مبادلات اقتصادى و مقایسه مصنوعات داخلى با فرآورده‌هاى خارجى به منظور رشد کیفى اقتصادى و رقابت سالم»، «ایجاد زمینه مساعد براى معرفى آخرین پدیده‌هاى صنعتى و تکنولوژى»، «ایجاد تسهیلات لازم در جهت رشد بخش‌هاى مختلف اقتصادى از طریق همکارى‌هاى دو کشور»، «ایجاد زمینه مساعد براى نمایش کالاهاى صادراتى جهت رشد و توسعه صادرات این‌گونه کالاها»، «آشنائى بازدیدکنندگان عراقی با کالا و تکنولوژى ایرانی و انتخاب اصلح از میان آن‌ها»، «انعکاس نمایشگاهى سیاست‌هاى جذب سرمایه‌گذارى خارجى از طریق مشارکت فعال بخش‌هاى اقتصادى در نمایشگاه‌ها» و غیره برگزار می شود.

حضور شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در «رویداد نمایشگاهی نوکاپ» در عراق هم یکی از این فرصت ها است که با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم شده است و مجموعه های متقاضی می‌توانند 9 تا 18 آذرماه سال 1401 در این رویداد بین المللی حضور یابند و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

|

نمایش دستاوردهای فناورانه کشورمان در بصره





منبع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف