ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برای رونقی دوباره به توجه ویژه‌ای نیازمند است

سلاطین احداث سالن اختصاصی را منوط به همت تمام مسئولین استانی دانست کفت: اگر این سالن احداث شود می‌توانیم مسئولیت برگزاری برخی مسابقات را عهده‌دار شویم. ضمن اینکه در کنار امکانات خوب باید تیم‌های لیگ برتری نیز داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی سلاطین در خصوص فعالیت‌های مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه اظهار کرد: مجموعه ثامن با 400 هکتار زیر بنا بزرگترین مجموعه ورزشی کشور است. از زمان احداث، بنا بود این مجموعه به عنوان دهکده دیده شود. برخی اقدامات انجام شد و سایر اقدامات باید انجام شود، مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه به توجهی ویژه و پیگیری‌های بیشتری نیازمند است.

وی خواستار توجهات ویژه به هیات‌های ورزشی مستقر در این مجموعه شد و بیان کرد: نیاز است که از نظر اماکانات و تجهیزات ورزشی به هیات‌8های مستقر بیشتر توجه شود، ما در مجموعه ثامن‌الائمه یک سصالن استاندارد برای هدنبال یا والیبال نداریم صرفا چند سالن چند منظوره وجود دارد.

مدیر مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه خاطرنشان کرد: وجود امکانات مطلوب و فراهم کردن بستر مناسب در موفقیت ورزشکاران موثر است و با ایجاد بسترهای مناسب می‌توانیم در راستای افزایش ملی‌پوشان موثر واقع شویم.



منبع

وی افزود: این مجموعه باید ردیف بودجه ویژه‌ای داشته باشد چرا که به علت عدم اعتبار آسیب‌هایی جدی به این سرمایه ملی وارد می‌شود، حداقل برای نگهداری از این مجموعه باید ردیف بودجه و اعتبارات اختصاصی در نظر گرفته شود که از تخریب و خسارات احتمالی جلوگیری شود.

سلاطین در ادامه گفت: مجموعه ورزشی ثامن دارای استودیوم فوتبال، زمینه شماره 2 فوتبال، 3سالن چند منظوره، پیست سوارکاری، و… است. متاسفانه قریب به 15 سال است که برای احداث سالن 6 هزار نفری در این مجموعه اقدام شده است اما هنوز بعد از 15 سال به سرانجام نرسیده است، امید است طی سال جاری و سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بخوانید:  یک پرسپولیسی گزینه سرپرستی در هیأت فوتبال استان تهران

مدیر مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه فاصله این مجموعه از مشهد را یکی از مشکلات موجود برشمرد و عنوان کرد: یکی از مشکلات ما فاصله مجموعه ثامن با مشهد است که با احداث یک بزرگراه که داخل مجموعه عبور می‌کند و استقرار یک ایستگاه قطار شهری در آینده‌ای نه چندان دور این مساله مرتفع می‌گردد.