پلمب ۷۳ پلاک قرمز در شوش و اتابک 

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد شیری شهردار منطقه 15 تهران با اشاره به اینکه طرح شناسایی  و پلمب پلاک های قرمز از ابتدای سال در  دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفت اظهار کرد: در هر جلسه پس از شناسایی با حکم دادستانی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلاک‌های قرمز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۵ به شناسایی  پلاک های قرمز در سطح ناحیه یک منطقه ۱۵ اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۵۹ پلاک قرمز از ابتدای سال طی فازهای متعدد، پلمب و دیگر خانه‌های شناسایی‌ شده نیز پس از طی مراحل قضایی، اعمال قانون می‌شوند.

شیری عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، ۱۴ پلاک قرمز نیز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی در ناحیه دو طی این مدت پلمب شده است.

او در ادامه افزود: همچنین از ابتدای امسال، ۹ هزار و۳۵۰ معتاد متجاهر از منطقه ١۵ جمع‌آوری و برای ادامه روند درمان تحویل مراکز اقامتی و کاهش آسیب‌ «یاورشهر» شده‌اند.

شهردار منطقه با بیان اینکه اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش و اتابک از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است افزود: این طرح ویژه با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنها اجرایی شد که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متاثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تاثیرگذار خواهد بود.

 انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  کیانوش عیاری نقره داغ شد کمال تبریزی با سرزمین کهن می آید/ کدام خوانندگان ممنوع الکار شدند/ عروسی مردم به سینما آمد/حسام محمودی هم به سینما برگشت!/ محمد معتمدی همه چیز را تکذیب کرد!