کشف خودرو سرقتی در کهنوج

 وی با اشاره به اینکه در بازرسی اولیه از داخل خودرو مدارکی از سارقان نیز کشف شد، افزود: با توجه به مدارک به دست آمده، سرنخ‌های خوبی در رابطه با هویت سارقان نیز به دست آمده که پی‌جوئی‌های پلیسی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ “علیرضا امیری” در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان  هنگام گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سفید مشکوک و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده گشت انتظامی به سرعت خود افزوده و از محل متواری شد، گفت: ماموران انتظامی با انجام تعقیب و مراقبت  موفق شدند خودرو را در حاشیه خروجی شهر متوقف و راننده با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شد که پس از اخذ استعلام و بررسی بیشتر  مشخص گردید خودروی مذکور  در ماه گذشته از شهرستان بندرعباس سرقت شده و پلاک نصب شده  بر روی خودرو نیز سرقتی و  متعلق به خودروی دیگری است.





منبع

سرهنگ “امیری” در پایان از شهروندان در خواست کرد: برای مقابله با سرقت خودرو،آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنندو در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی در زمینه سرقت و یا موارد دیگر سریعا مراتب را از طریق شماره 110 با پلیس در میان بگذارند.

بخوانید:  ائل گلی، تجربه ای متفاوت در دل هیاهوی تبریز

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف