کشف یک تن و ۶۶۰ کیلو مواد مخدر/انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی


آیا این خبر مفید بود؟


|

کشف یک تن و ۶۶۰ کیلو مواد مخدر/انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی

وی با اشاره به اینکه در ادامه کار همان شب قبل بلافاصله محل دپوی این مواد توسط همکارانم در یک عملیات غافلگیرانه کشف و باقیمانده این باند قاچاق مواد مخدر منهدم شدند، افزود: از محل دپوی این مواد، قریب یک تن و 300 کیلو گرم مواد مخدر در یک منزل کشف و سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

سردار ناظری بیان کرد: در این عملیات در مجموعه یک تن و 660 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 2 دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم بازداشت شدند که با قرار مناسب در اختیار همکاران قضایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در سیرجان خبر داد و اظهار داشت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از فعالیت سوداگران مرگ در قالب یک باند جلوگیری کردند.





منبع

انتهای پیام





فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این عملیات قریب 300 کیلو گرم مواد مخدر کشف شد، گفت: در ارتباط با این پرونده یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات بیان کرد: این باند مواد‌ مخدر را از استان‌های شرقی و جنوبی و از نقاط صعب العبور به استان کرمان انتقال داده و آن را در مراکزی دپو می‌کردند تا بعداً این مواد را به صورت خرده و در چند مرحله به سمت استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند.

بخوانید:  باشگاه ترکیب پرسپولیس را لو داد!

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر و هماهنگی قضایی بخشی از این محموله شب گذشته در حال انتقال توسط همکاران ما در فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان منهدم و کشف شد.



فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیرجان خبر داد.