کمبود آب آشامیدنی روستاهای مجتمع رزجرد قزوین بزودی برطرف می شود

انتهای پیام





آبفا 2

بیرنوندی، ضمن تقدیر از همکاری و شکیبایی مردم تصریح کرد: به موازات اجرای پروژه یادشده و در قالب یک برنامه ویژه با انشعابات غیر مجاز در این محدوده نیز برخورد شده و آماده دریافت اطلاعات مردمی در این خصوص از طریق سامانه تلفنی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با شماره ۱۲۲ هستیم و پاداش های مناسبی نیز با عنوان احساس مسئولیت شهروندی برای افرادی که در مورد انشعابات غیرمجاز اطلاع رسانی کنند در نظرگرفته شده است. 


 کمبود آب آشامیدنی روستاهای مجتمع رزجرد قزوین بزودی برطرف می شود


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ داراب بیرنوندی در بازدید فرماندار قزوین از عملیات انتقال آب کمکی از خط شهر قزوین اظهارداشت: کمبود آب ایجاد شده در پی بروز موج گرمای تابستانی، افزایش مصارف، افت سفره های زیر زمینی و نیز برخی انشعابات غیرمجاز و همکاری نکردن مردم در واگذاری زمین برای حفر چاه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در چند روز آینده با اتمام عملیات انتقال آب کمکی از خط شهر قزوین، قسمت عمده ای از کمبود آب آشامیدنی 9 روستای مجتمع رزجرد با 5500 مشترک برطرف می شود.


وی افزود: برای انتقال آب از خط اصلی شهر قزوین به مجتمع رزجرد بیش از 4600 متر لوله گذاری نیاز بود که در یک تلاش کم نظیر و شبانه روزی توسط چندین اکیپ ویژه و در مدت سه روز 3500 متر آن اجرا شده و مابقی نیز به سرعت در حال انجام است.

بخوانید:  رونمایی نهایی از مهاجمی که پرسپولیسی ها منتظرش بودند+ فیلم

وی از مردم خواست با توجه به روند افزایشی دمای هوا، نسبت به مصرف بهینه از آب آشامیدنی دقت کنند و حداکثر مدیریت مصرف را اعمال کنند تا عده بیشتری از این نعمت بی بدیل بهره مند شوند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف