گل‌گهر حریف سرسختی است/ پرسپولیس احمد نوراللهی را کم دارد

مربی نوجوانان پرسپولیس افزود: با توجه به شرایط موجود و جدایی این بازیکن از پرسپولیس، رفع این مشکل با سرعت قابل جبران نیست و با در نظر گرفتن مصدومیت دیاباته باید به این مساله اذعان داشت که دست کادر فنی پرسپولیس در شرایط فعلی در خط حمله بسته است.





منبع

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت سرخ‌پوشان صحبت کرد.


فرزاد آشوبی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس در دو بازی اخیر تیم پس از تعطیلات طولانی مدت جام جهانی اظهار داشت: پرسپولیس به لحاظ شرایط فنی و کیفی تغییری در سبک و سیاق کارش نداشته و شاید مهمترین موضوع و چالش تیم جدایی عجیب و غریب لوکادیا باشد. در هرحال طبیعی است که با جدایی بازیکنانی که در تیم ها نقش محوری دارند، بروز مشکلات طبیعی است که پرسپولیس از این قاعده مستثنی نیست.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر گل‌گهر در هفته پیش‌رو خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیم خوب و  پرمهره ای است که با توجه به ثبات مدیریت و کادر فنی که داشته رفته رفته خود را به جمع مدعیان ملحق کرده است. این تیم در فاز هجومی سرعت زیادی دارد و به نظر من پرسپولیس در تقابل با حریف باید با استراتژی قوی و حساب شده به میدان برود و فکر می کنم کار سیستم دفاعی پرسپولیس مقابل گل‌گهر بسیار سخت باشد. پرسپولیس در بازی های سخت و تیم هایی که مقابل این تیم فوتبال رو به جلویی را ارائه می دهند، شرایط خوبی دارد و می‌تواند روزهای خوب خود را تکرار کرده و نتیجه لازم را هم در سیرجان به دست آورد.

بخوانید:  تارا اتوماتیک سال وارد بازار می شود + آپشن های اضافه شده

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

فرزاد آشوبی: گل‌گهر حریف سرسختی است/ پرسپولیس احمد نوراللهی را کم دارد

انتهای پیام//