۱۴۰۳ سال مهمی برای فوتبال ایران است

 وی در خصوص نیاز تیم ملی به تغییر نسل برای سال بعد که سال مهمی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود، تاکید کرد: به هر حال تغییر نسل در فوتبال اجتناب ناپذیر است ما در حال حاضر مهره‌های با تجربه‌ای را در تیم ملی  در اختیار داریم که شاید پیدا کردن جانشین برای آنها سخت باشد اما اگر در لیگ خودمان جستجو کنیم بازیکنان جوان و جوی نام جویای نامی هستند که می‌توانند از حالا خود را به فوتبال ایران در رده ملی نشان دهند؛ بازیکنانی مانند سحرخیزان، لیموچی، رضا جعفری و … توانایی های فنی خود را در لیگ  نشان  داده‌اند و می‌توانند مهره‌های موثری برای سال‌های بعد تیم ملی باشد ولی باید از آن از الان به آنها اعتماد کرد به آنها فرصت داد تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

 انتهای پیام/ 



منبع

 وی در مورد انتخاب محمد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید فوتبال باشگاه فولاد سایپا اظهار داشت: از این انتخاب خیلی خوشحال شدم. محمدی یک چهره فوتبالی و خاک خورده این فوتبال است و امیدوارم در سمت جدیدش بتواند و در سایپا اتفاقات خوبی را رقم بزند.

بازیکن قدیمی فوتبال ایران در پایان ضمن تبریک سال نو به همه مردم ایران گفت: امیدوارم سال جدید سالی توام با سلامتی و خوشبختی برای ملت ایران باشد، سالی که انشاالله مشکلات اقتصادی برطرف شده و همه مردم ایران در سراسر کشور با آرامش و آسایش زندگی کنند.

 بازیکن سابق فوتبال ایران در خصوص وضعیت لیگ برتر و اتفاقاتی که در نیمکت ذخیره‌های برخی از تیم‌های لیگ شاهد هستیم، تاکید کرد:آنچه که مسلم است این است که فوتبال ما به لحاظ مدیریتی اشکال دارد. در حال حاضر برخی از مدیران اصلاً مدیران فوتبالی نیستند و این مساله در تصمیم‌گیری‌های آنها برای فوتبال ایران اشکالاتی را ایجاد کرده است این در حالی است که چرخه باطل تغییر مربی اتفاقی نیست که مربوط به امسال یا سال قبل باشد این  موضوع سال‌هاست در فوتبال ایران وجود دارد که باید با کارشناسی شده و در مورد آن تصمیم گیری شود.

بخوانید:  گرشاسبی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته شد

روزبه شاه علی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  در مورد وضعیت کلی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: اگر تیم ملی می توانست در جام ملت‌ها قهرمان شود و با دست پر به ایران برگردد، بدون شک سال بهتری برای  فوتبال ایران رقم می‌خورد اما به نظر من یکی از مهم‌ترین اتفاقات خوب فوتبال ایران در سالی که گذشت این بود که  کادر مربیگری تمام ایرانی  در تیم ملی حضور داشت و این مساله اتفاق مثبتی برای فوتبال ایران بود. در سال‌های قبل مربی مانند کارلوس کی روش ۸ سال در تیم ملی حضور داشت اما این حضور بدون هیچ دستاوردی بود اما  با حضور امیر قلعه‌نویی و همکارانش در تیم ملی این امیدواری وجود دارد که فوتبال ما در سال‌های پیش رو شرایط بهتری را پشت سر بگذارد.

 روزبه شاه علی دوست که سال‌های زیادی در تیم سایپا حضور داشت در حال حاضر دوره‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارد در خصوص تصمیماتش برای سال بعد گفت: من مربیگری را دوست دارم و می‌خواهم فوتبالم را در عرصه مربیگری ادامه دهم . من سال‌های زیادی را در سایپا حضور داشتم و به عنوان  بازیکن در خدمت این تیم بودم حالا هم دوست دارم به تیم سابقم کمک کنم و بتوانم تجارب فوتبالیم را به نسل جدید انتقال دهم.