بارانداز شرکت صادرات و واردات بندرعباس به بهره برداری رسید

 وزیر جهاد کشاورزی همچنین از شرکت بسته بندی خشکبار در شهرک صنعتی گمبرون بازدید کرد.

اولویت جذب بانوان سرپرست خانوار

رئیس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

وی با بیان اینکه اولویت جذب در این مجموعه بانوان سرپرست خانوار هستند، گفت: بخش‌های این شرکت شامل؛ سردخانه نگهداری در دمای بالای صفر، سردخانه نگهداری زیر صفر و انبار خشک مواد غذایی است.

دهقان تصریح کرد: درصورت راه اندازی فاز دوم این شرکت برای ۲ هزار نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به دروازه پیشرفت ایران است.

محمدعلی دهقان ادامه داد: این شرکت با زیربنای ۹ هزار متر برای ۸۰۰ تن بصورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

استان هرمزگان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۷۱ هزار کیلومتر مربع مساحت و با سواحل طولانی و ۱۴ جزیره ایرانی بزرگ و کوچک در پهنه گسترده آب های خلیج فارس و دریای عمان در حدود چهار درصد مساحت و ۱.۸ درصد جمعیت کشور را در بر گرفته است و از آن به عنوان پایتخت اقتصادی و دروازه پیشرفت ایران یاد می‌شود.



منبع

 به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان مدیرعامل شرکت بارانداز صادرات و واردات روز پنجشنبه با اشاره به اینکه ظرفیت این شرکت ۴۳۷ هزار تن است، افزود: این شرکت با اعتبار ۱۵ هزار و۸۰۰ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

بخوانید:  اسپانیا؛ قابل پیش‌بینی اما خطرناک

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه های ریلی نیمه تمام، تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاههای استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.