برنامه ریزی برای جذب ۳۰ هزار پرستار/ سقف کارانه پزشکان برداشته شد

عین اللهی خاطرنشان کرد: مشکلات و کمبودهای بیمارستان دکتر چمران را از نزدیک دیدیم و امیدواریم که در جهت حل این مشکلات گام برداریم.

عین اللهی تاکید کرد: باتوجه به پیشرفت های قابل توجه و قرار گرفتن ایران به عنوان قدرت اول منطقه در حوزه پزشکی، خیلی از کشورها علاقه مند به استفاده از این ظرفیت هستند. مردم عراق هم باتوجه به همجواری با کرمانشاه، می توانند برای درمان به این استان سفر کنند. امیدواریم با کمک استانداری بتوانیم با تقویت زیرساخت ها در نزدیک ترین شهرهای کرمانشاه، پذیرای بیماران عراقی باشیم.





منبع وزیر بهداشت گفت: طبق وظیفه و مسئولیت در وزارت بهداشت، لازم است که بازدیدهای میدانی از مراکز بهداشتی و درمانی مناطق مختلف کشور داشته باشیم. از سوی دیگر بعد از پایان دور اول سفرهای استانی رییس جمهور به کل استانها، وزرا نیز در حوزه فعالیت خودشان، سفرهایی در کشور دارند.

 برنامه ریزی برای جذب ۳۰ هزار پرستار/ سقف کارانه پزشکان برداشته شد

گفتنی است عین اللهی از بخش های مختلف بیمارستان ۷۰ تختخوابی شهید دکتر چمران کنگاور، بازدید کرد.

وی از اختصاص سهمیه بومی به دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی پزشکان بومی مناطق مختلف کشور از جمله کنگاور، هرسین و صحنه بتوانند با استفاده از سهمیه ویژه بومی، در مقطع تخصص مورد نیاز همان مناطق، تحصیل کنند و دوباره به این مناطق، بازگردند. امسال برای اولین بار این طرح در کشور از مهرماه اجرایی می شود.

بخوانید:  برلین ۵۰۰ میلیارد یورو به اوکراین کمک خواهد کرد