تبلیغ اولویت نخست همه طلاب باشد





منبع

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه تبلیغ باید اولویت نخست طلاب و روحانیون باشد، گفت: اسلام با تبلیغ رشد می‌کند؛ لذا مبلغان باید بسیار جدی‌تر از گذشته در این زمینه فعالیت کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و صفر، ضمن توصیه به گرامیداشت شایسته این ایام و استفاده حداکثری از این فرصت معنوی، افزود: اگر محرم و صفر نباشد بسیاری از شعائر مذهبی به محاق می‌رود؛ اما به دلیل ظرفیت عاشورا و امام حسین (ع)، مکتب اصیل اسلام با پویایی و قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال بوده و این تحول‌گرایی موضوع ارزشمندی است، افزود: امروز تبلیغ دینی نیاز روز جامعه است و در این حوزه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان پیشگام و پیشاهنگ، رسالت خطیر و مضاعفی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: بسیاری از افرادی که اهل منبر نیستند، با اعتبار و جاذبه این امام به هیئت آمده و پای منبر می‌نشینند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

امام‌جمعه بجنورد: تبلیغ اولویت نخست همه طلاب باشد


آیا این خبر مفید بود؟

 





نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه با تجلیل از رویکرد جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: جوان‌گرایی در تبلیغات اسلامی اتفاق افتاده و می‌توان با استفاده از ظرفیت این افراد جوان و مستعد، اقدامات بزرگی انجام داد.

بخوانید:  پیش بینی منابعی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در سال ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه تبلیغ باید اولویت نخست طلاب و روحانیون باشد، گفت: اسلام با تبلیغ رشد می‌کند؛ لذا مبلغان باید بسیار جدی‌تر از گذشته در این زمینه فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به اهمیت تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه، اظهار داشت: همه طلاب و علما باید دغدغه‌مندی خود نسبت به تبلیغ را افزایش دهند؛ زیرا این مهم، مطالبه مؤکد رهبر معظم انقلاب است.