توسعه هنر خوشنویسی در گرو حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن خوشنویسان است

نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل و همکاری با انجمن های هنری، این اداره را متعلق به همه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر دانست و تاکید کرد: ما به عنوان یکی از ارگان های متولی امور هنری و فرهنگی در شهرستان قدس از همه ظرفیت این اداره جهت حمایت از هنرمندان استفاده خواهیم کرد و جهت برگزاری کلاس های آموزشی، نمایشگاه و ورکشاپ خوشنویسی، فضاها و امکانات موجود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در اختیار هنرمندان قرار خواهیم داد.

در این دیدار همچنین زهرا باقری با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای موجود در زمینه خوشنویسی در شهرستان قدس از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست مساعدت و همکاری جهت هر چه شکوفاتر ساختن استعدادها و بسترسازی برای آموزش علاقه مندان به این رشته شد.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش گروه هنری خبرگزاری برنا ازتهران؛ جلسه ای با حضور نادر مرادی سرپرست اداره و زهرا باقری رئیس انجمن خوشنویسان 26 دی 1402 برگزار شد.

در این دیدار مقرر شد تا کلاس آموزشی خوشنویسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان شهرستان قدس جهت استفاده علاقه مندان و هنردوستان در این اداره برگزار شود و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تامین مکان برای برگزاری نمایشگاه و ورکشاپ های خوشنویسی در این اداره قول مساعدت و همکاری داد.

بخوانید:  گودبرداری غیراصولی در رجائی شهر کرج حادثه ساز شد