رئیس مجلس به منظور نظارت میدانی از خراسان شمالی وارد بجنورد شد





منبع

این نظارت میدانی که با محوریت بازدید و بررسی پروژه‌های صنعتی، عمرانی و میزان اشتغال در استان خراسان شمالی انجام می‌گیرد با هدف تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید است.

لازم به ذکر است، طی هفته‌های گذشته و در چندین جلسه متعدد، شبکه مسائل استان خراسان شمالی با حضور مقامات استانی، فعالان اقتصادی و کارشناسان در معاونت نظارت مجلس بررسی و احصا شده تا در این سفر نظارتی در خصوص مسائل و موارد ذکر شده تصمیم گیری صورت گیرد.


رئیس مجلس به منظور نظارت میدانی از خراسان شمالی وارد بجنورد شد

بازدید از حوزه آب ریز استان خراسان شمالی در نقطه مرزی، دیدار با کارآفرینان، صنعت گران، کشاورزان و دامپروران شیروان، حضور در یادواره شهدای اسفراین، بازدید از چند پروژه صنعتی در گرمی، جاجرم و سمنگان و نهایتا شرکت در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی از جمله برنامه‌های سفر رئیس مجلس به استان خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدباقر قالیباف بامداد امروز (چهارشنبه ۹ خردادماه) در صدر هیأتی پارلمانی-نظارتی متشکل از اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، معاون نظارت مجلس، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر نیرو تهران را به مقصد بجنورد ترک کرد و دقایقی قبل با استقبال رسمی استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان وارد فرودگاه بجنورد شد.

 انتهای پیام/

بخوانید:  برخی از گنجینه های فرهنگ و هنر گلستان هنوز شناسایی نشده اند


آیا این خبر مفید بود؟


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف