رونمایی شیائومی از گوشی Redmi K50 Ultra کالاسودا ردمی کا 50

با این حال، این یک کم نظیر 12 بیتی می‌تواند 68.7 میلیارد رنگ تولید کند که بسیار خیره‌کننده است. برای مقایسه، ردمی کی 50 گیمینگ دارای یک پنل 10 بیتی (با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل) و کی 50 پرو نیز دارای یک پنل 8 بیتی (با وضوح 1440 در 3220 پیکسل) است. صفحه نمایش کی 50 اولترا دارای کالیبراسیون رنگ عالی است (deltaE حدود 0.38 است) و به لطف سنسور دمای رنگ محیطی، همواره در بهترین شکل خود باقی می‌ماند. گوشی ردمی K50 اولترا دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. به دلیل وجود تراشه داخلی Surge P1، این گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ خرید k50 gaming واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و ۸/۱۲ گیگابایت رم LPPDR5 و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است و در داخل آن از یک سیستم خنک‌کننده مایع VC استفاده است.

گوشی گوگل

برآمدگی ماژول دوربین زیاد نیست، اما اگر آن را روی سطح صاف قرار دهید، به صورت تراز باقی نخواهد ماند. سرعت شارژ و ظرفیت باتری گوشی Redmi K50 Ultra چقدر است؟ ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن ۱۲۰ وات است. پیکربندی حافظه در گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت است. صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای لبه‌های باریکی است و در بالای صفحه هم می‌توان دوربین سلفی زیر نمایشگر را دید.

  • اندازه صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی ~۸۶.۷% است.
  • جدیدترین محصول شیائومی به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ در سراسر جهان شناخته می‌شود.
  • برخلاف سیل انتقاداتی که به فناوری شارژ سریع موبایل‌های هوشمند وارد شد، شیائومی با قطعیت اعلام کرد که این فناوری هیچ ضرری برای سلامت باتری و گوشی ندارد.
  • این اولین گوشی برند ردمی است که از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند و در بین گوشی‌های تحت مالکیت شیائومی، پس از 12 اس و میکس فولد 2 در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.
  • این فناوری بخشی از حافظه داخلی را به رم اختصاص می‌دهد تا در برخی شرایط، سرعت پردازش فرمان‌ها را بهبود دهد.
بخوانید:  خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا
رونمایی شیائومی از گوشی Redmi K50 Ultra کالاسودا ردمی کا 50 این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز بوده که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های پرچمدار ظرفیت بالاتری دارد. ظرفیت باتری و شارژ سریع باعث شده تا این گوشی علاوه‌بر سرعت بالای شارژ بتواند برای بیش از یک روز کامل شارژ داشته باشد. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باید بر اساس نیاز خود میزان حافظه داخلی گوشی را تعیین کنید. البته با توجه به انواع حافظه داخلی بالایی که ارائه شده دیگر نیازی به اسلات حافظه کارت نخواهید داشت.

گوشی ایسوس

سیستم باتری این گوشی از استاندارد Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده امنیت بیشتر آن است. باتری گوشی ردمی K50 اولترا از نوع لیتیوم پلیمری و غیرقابل تعویض است. شاید بتوان گفت که در بسیاری موارد کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی برتر از برندهای دیگر است اما همچنان قیمت پایین‌تری دارند. شاید طراحی و نحوه جاگیری دوربین‌ها در پشت گوشی هوشمند ردمی K50 اولترا اولین بخشی باشد که کاربران به آن توجه می‌کنند.

ادعا می شود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این دستگاه دارای وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود‌. قلب تپنده ردمی کی ۵۰ اولترا بهترین و جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی، درون K50 Ultra قرار می‌گیرد. بنابراین انتظار داریم که به رم های LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS3.1 مجهز شود. ما در این ویدئو بازگشایی جعبه، بررسی استایل و ظاهر، ویژگی ها، تست دوربین، تست بازی، امتیاز بنچمارک آنتوتو و بررسی کامل گوشی جدید ردمی K50 اکستریم ادیشن را مشاهده خواهیم کرد.

بخوانید:  فرش 700 شانه در کرج خرید آنلاین فرش 700 شانه تراکم 2550 فرش 700 شانه ارزان

در حفره‌ی نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد. انرژی ردمی K50 اولترا از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و در ضمن نباید پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی را از قلم بیندازیم. با این که قدرت پردازنده این گوشی ردمی قابل توجه بوده، اما به واسطه‌ بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در آن، باتری را تحت فشار نمی‌گذارد. گوشی ردمی K50 به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 67W پشتیبانی می‌کند. برخلاف سیل انتقاداتی که به فناوری شارژ سریع موبایل‌های هوشمند وارد شد، شیائومی با قطعیت اعلام کرد که این فناوری هیچ ضرری برای سلامت باتری و گوشی ندارد. در نتیجه، با شارژر 67 واتی این گوشی میتوانید در عرض 30 دقیقه، 80 درصد از ظرفیت باتری 5500 میلی آمپر ساعتی را پر کنید.