زمینه تثبیت سه هزار و ۵۰۰ شغل در ستاد تسهیل یزد فراهم شد



 به گزارش برنا؛ “محمدعلی شاه‌حسینی” در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید افزود: عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل استان در یک سال گذشته در خصوص امهال تسهیلات بانکی، پرداخت مالیات، درخواست بخشودگی جرائم مالیاتی و همچنین مشکلات زیرساختی در حوزه تأمین آب، برق و گاز بوده که با همکاری و پیگیری دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات آنان برطرف شده است.

وی ادامه داد:همه دستگاه‌ها باید برای تسهیل فعالیت‌های تولیدی پای‌کار باشند همچنین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و برای هر یک از این مصوبات باید برنامه زمان‌بندی داشته باشیم و بر اساس همین برنامه اجرایی شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: جلسات جهت رفع موانع تولید به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد و این مهم در راستای حفظ وضعیت موجود واحدهای فعال، همچنین افزایش ظرفیت واحدهای زیر ظرفیت و بازگشت واحدهایی که امکان احیا به چرخه فعالیت را دارند، انجام می‌شود.

شاه حسینی ادامه داد: استان یزد در سالی که گذشت با رشد هشت درصدی اقتصادی روبرو بوده که برای افزایش این درصد باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا تحول خوبی در اقتصاد استان شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: رویکرد دولت حمایت از تولید و رفع موانع تولیدکنندگان است و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رفع مشکلات این حوزه دارد و با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌شود.



منبع

بخوانید:  کسب رتبه نخست فضای مجازی توسط حرم موسی مبرقع(ع) در نخستین جشنواره ملی سلاله