صعود شاگردان وکیلی به دیدار نهایی/ نهمین حضور ایران در فینال

صعود شاگردان وکیلی به دیدار نهایی/ نهمین حضور ایران در فینال
آیا این خبر مفید بود؟





منبع

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که از روز دوشنبه 24 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است، فردا (دوشنبه 31 مرداد) با معرفی تیم‌های اول تا هشتم به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل هند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، مثل دیدارهای قبلی از طاها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) برای شروع بازی استفاده کرد.

تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، ایران و هند به عنوان چهار تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

دیدارهای پایانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا، فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

شاگردان وکیلی در این دیدار بدون دردسر خاصی و با ارائه یک بازی برتر با نتایج 25 بر 15، 25 بر 19 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند و حریف ژاپن در فینال شدند.

بخوانید:  دور برگشت نیمه‌نهایی والیبال قهرمانی زنان ایران؛ خودروسازان در یک‌قدمی فینال

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران در بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که امروز یک‌شنبه 30 مرداد برگزار شد با غلبه بر هند به فینال رسید.