ضرب شستی که به رژیم صهیونستی نشان دادیم نشانه قدرت ماست



محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، گفت: آمریکا و اسرائیل در طول تاریخ ذاتشان جنگ افروزی است و بیشترین بودجه نظامی را دارند.  آمریکا در همه دنیا پایگاه نظامی دارد وهاضمه خود را آماده کرده که دنیا را قورت بدهد و این طبیعی است. عنوان استکبار و استبداد و استعمار و استضعاف برازنده آمریکا است.

وی اظهار کرد:  اسرائیل یک رژیم نامشروع است که به تعبیر کیسینجر ناو جنگی آمریکا در منطقه است و ایران هم ایران ۵۰سال پیش نیست و دموکراتیک ترین نظام سیاسی بر مبنای فکر اسلامی را دارد و محصول یک انقلاب مردمی است که جوشیده از متن مردم است. 

عباس زاده بیان کرد: از همان اوایل که هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند،  ملت ایران قدم برداشت که از حیث بازدارندگی به یک نقطه مطلوب و آرمانی برسد که به نقطه مطلوب رسیده و با نقطه آرمانی هم فاصله ای کمی داریم و ضرب شستی که در پاسخ به شیطنت اخیر رژیم صهیونیستی نشان دادیم نشانه این قدرت است. دنیا هم متوجه این مسئله شد.

عباس زاده تاکید کرد: آمریکایی ها اهل محاسبه هستند و هیچوقت با ایران شوخی نمی کنند و ایران هم عراق و سوریه نیست. خود آمریکایی ها هم اگر چنین خطایی را علیه ایران انجام دهد بدتر از این تنبیه می شوند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها هم خودشان می دانند و به نظرم اینها بلوف هست و نمی توانند با ایران که قدرت نظامی اش بومی و درون زا است و به مرحله مطلوب ظرفیت و بازدارندگی رسیده است  شوخی کنند.

بخوانید:  تعطیلی کشاورزی به دلیل کمبود آب حرف علمی نیست

انتهای پیام



منبع