فعالیت های فرهنگی با تدوام به نتیجه می رسد

تقی صادقی با اشاره به خلاء به وجود آمده در حوزه پوشاک ایرانی و اسلامی گفت: عرضه پوشاک با دستورالعمل ها و شاخص‌های ابلاغی تطابق ندارد و باید در این راستا فضاهایی مشخص و تعیین و تکلیف شود.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی زودبازده نیست بلکه با تداوم و گذشت زمان به نتیجه می رسد، گفت: دشمن هم در این میان تمام تلاش خود را می کند و با تمام قدرت جنگ را به خانه های ما آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین نوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل تابستان هستیم آموزش و پرورش برای دانش آموزان دختر کلاس هایی با مضمون تبیین عفاف و حجاب در اوقات فراغت آنها بگنجاند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: هدف شورای فرهنگ عمومی باید تقویت فرهنگ عمومی جامعه باشد و باید اعضای این شورا مطالبه گر باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه جلسات متعددی در راستای مکان های ثابت برای عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی برگزار شده است، افزود: پیشنهاد اختصاص سه غرفه از بازار روز بجنورد، اختصاص فضاهایی مناسب در مجتمع های تجاری بزرگ بجنورد و همچنین اختصاص غرفه ای در فروشگاه های دولتی برای عرضه پوشاک اسلامی در دستور کار قرار گرفته است. 

وی بیان کرد: در جنگ فرهنگی دشمن با ظرافت وارد می‌شود و کارش را انجام می‌دهد و به اذهان مردم نفوذ می کند.

تعیین تکلیف فضاهای عرضه پوشاک اسلامی

 

 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  واکنش وزیر اطلاعات به بازداشت مشاور وزیر راه



منبع

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: ۸۰ درصد از پوشاک خراسان شمالی خارج از استان تامین می شود و این کاستی ها باید جبران شود.

 

وی در ادامه سخنانش به ارایه گزارش و عملکرد نیروی انتظامی در رابطه با عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی باید به طور مداوم گزارش های رصد در سطح استان را با اجرای طرح نظارتی عفاف و حجاب ارایه دهد تا میزان پیشرفت این طرح مشخص شود.

وی افزود: در همین راستا شهرداری‌ها و اداره کل صنعت، معدن و تجارت فضاهای جدیدی را برای ایجاد غرفه پوشاک اسلامی شناسایی و معرفی کنند.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام





دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه، ارایه گزارش اداره کل صنعت، معدن و تجارت از وضعیت عرضه پوشاک اجتماعی برابر استاندارد های اعلام شده، تعیین تکلیف مکان‌های عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی و ارائه نتایج پیمایش نیروی انتظامی استان در خصوص وضعیت عفاف و حجاب را از دستور کارهای مهم هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد.