قیمت باطری ماشین ، خرید و فروش اینترنتی باتری خودرو آنتایم، فروشگاه اینترنتی باطری خودرو | نکاس باتری

سلام دوست عزیز برای خودروی النترا باتری با ظرفیت 60 آمپر مناسب می باشد البته باتری های 66 و 74 آمپر نیز برای خودروی شما قابل نصب می باشد. همانطور که خود شما قید کردید برند برنا باتری یکی از برند های خوب و با کیفیت ایرانی می باشد و تمامی برند های تولیدی این کارخانه کیفیت خوبی دارند. برند های گلوبال و زیتکس نیز از با کیفیت ترین تولیدات کارخانه برنا می باشند. به همین دلیل است که خرید باتری خودرو یکی از مهم ترین و حیاتی ترین الزامات برای اتومبیل هایی است که نیاز به تعویض باتری برای آن ها وجود دارد. آیا همیشه خرید باطری ماشین برای شما چالش نکاس باتری برانگیز بوده؟ حافظ باتری پاسخ به این سوال را برای شما فراهم کرده است.

آکو باتری – باتری یو پی اس یوفو ضد اشتعال 12 ولت 42 آمپر

همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری خودرو نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

قیمت باطری ماشین ، خرید و فروش اینترنتی باتری خودرو آنتایم، فروشگاه اینترنتی باطری خودرو | نکاس باتری از آمپر باتری های 28 آمپر تا 65 آمپر دارای 15 الی 18 ماه گارانتی تعویض هستند. از آمپر باتری های 4.5 آمپر تا باتری 18 آمپر دارای 12 ماه گارانتی تعویض هستند. ارسال باتری UPS صبا نیز توسط نمایندگی باتری صبا امکان پذیر است و فقط باید هماهنگی های لازم را با کارشناسان ما انجام دهید. با سلام تغییر رنگ و تشکیل کریستال های سفید رنگ سولفات سرب روی پلیت باتری زمانی اتفاق می افتد که برای مدتی از باتری استفاده نشود یا باتری شارژ کافی نداشته باشد.

بخوانید:  خمیر کاغذ چیست؟ انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی | سایت فرتاک نیوز

باتری 50 آمپر سیلور نیرو گستران

با خرید باتری یو پی اس از نمایندگی باتری یو پی اس صبا می توانید با کیفیت ترین باتری را با تاریخ تولید جدید و همراه با گارانتی بلند مدت معتبر کارخانه صبا باتری خریداری کنید. یکی از مواردی را که برای خرید باتری ماشین باید در نظر گرفته و به راحتی از کنار آن نگذرید تاریخ آن است. تاریخ تولید باتری خودرو بر روی برگه ضمانت آن قید شده است و میتوانید با مشاهده تاریخ نسبت به تاریخی که باتری در آن تولید شده است اطمینان حاصل نمایید. به یاد داشته باشید که باتری هایی که از تولید آنها یک سال گذشته باشد دیگر گزینه مناسبی نخواهند بود زیرا به مرور و پس از گذشت یکسال عمل سولفاته شدن باتری آغاز میشود. اگر باتری اوربیتال شما بیش از سه سال عمر دارد و علائم خرابی را نشان می دهد، اساساً در وقت اضافی زندگی باتری خود رانندگی می کنید.

  • حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • مجتمع صنعتی سپاهان باتری در اسفندماه سال 1378 به همت گروه متخصصی از جوانان و با هدف ایجاد زیرساختی برای تامین انرژی در کشور بنیان نهاد شد و کار خود را به عنوان اولين عرضه‌كننده باتری خودرو MF یا سیلد در كشور با ظرفيت 600 هزار باتری شروع نمود.
  • از دلایل دیگر ترکیدن باتری ماشین، شارژ بیش از حد مجاز با دینام می باشد… خواندن ادامه …
  • شركت توليدی آذرباتری در سال 1377 با اخذ مجوزهای لازم در شهر اروميه واقع در استان آذربايجان غربی فعاليت خود را در زمينه توليد انواع باتری استارتر خودرو شروع كرد.
  • خودروی همکار شما چون مدل 2016 می باشد باتری 50 امگپر نصب شده ولی برای خودروی شما با توجه به 2017 بودن آن باتری 60 آمپر مناسب است و باتری با ظرفیت دیگری قابل نصب نیست.
بخوانید:  انواع لوله فلکسی برق و ویژگی های آن ها کاسپین پایپ تولید کننده لوله گالوانیزه برق

چون من شنیدم که باتری به باتری کردن برای ماشین های خاجی مناسب نیست. در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید. اشجع باطری با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ساخت باتری های سیلد و اسیدی در سال 1398 در شهر اردبیل تاسیس شده است. خط تولید این شرکت مجهز به تکنلوژی روز بوده و توانایی تولید و مونتاژ صفر تا 100 محصولات را دارا می باشد.

باتری 74 آمپر صبا (واریان) هزینه ارسال ونصب 50 هزار