مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی شد

با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی سرگزی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سیدمحمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: وقایع و اتفاقات که چندین بار در تاریخ انقلاب ایران در برهه هایی و با اشکال مختلف تکرار شد همه به خیر و سلامت گذشت و این انقلاب با قوت، صلابت و اعتماد مردم ادامه پیدا می کند.
 
وی افزود: به حساب قواعد دنیایی بر روی کاغذ دیگر نباید چیزی از این انقلاب مانده باشد اما هر روز با صلابت و قوی تر از روز گذشته دهه ها را طی می کنیم.
 
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد ادامه داد: این سنت الهی به تعبیر رهبر انقلاب در واقع در پاسخ به رفتار و باور مردم خواص و کارگزارانی است که از بن جان به خداوند باور دارند و برای آن قیام می کنند و دنیا را به آخرت ترجیح نمی دهند.
 
وی تصریح کرد: مردم از کارگزاران و خواص مسئولیت پذیر که اخلاص و ترجیح دین بر دنیا، همسطح زندگی کردن و قدرت در کار و توان اجرایی دیدن حتما در کنار آنان خواهند ماند.
 
هاشمی با بیان اینکه امنیت و وحدت دو گوهر و کیمیا سیستان و بلوچستان است، گفت: البته وحدت و امنیت باید در کل کشور مهم باشد و همه ظرفیت های این استان طبعا در خدمت این دو گوهر است اما از حوزه فرهنگ و هنر توقع بیشتری می رود.
 
وی افزود: سرمایه انسانی در این کشور و انقلاب مثل گوهر نایاب است که ذات آن ریزش و رویش و ارتقای مرتبه به مرتبه است که با آموزش های به موقع باید ارتقا داد.
 
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: در مناطق محروم شهر به شهر و روستاها باید دوره هایی برگزار شود تا نیروی های انسانی کاربلد پیدا شوند که در آسمان فرهنگ و هنر خواهند تابید و در آموزش و توانمندسازی بیارید و بیابید و به این کار همت بگذارید.
 
طی مراسمی با حضور مهمان لشکری و کشوری، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های حسین مسگرانی، سرگزی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

بخوانید:  حریف اول پرسپولیس مشخص شد





منبع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف