نحوه خرید و تشخیص چای اصل از چای تقلبی | OkChay

نحوه خرید و تشخیص چای اصل از چای تقلبی | OkChay

در این رابطه سایت فروش اینترنتی واجارو یه مرجع معتبر برای خرید چای اصل ایرانیه. این فروشگاه اینترنتی چای اصل و باکیفیت رو به‌طور مستقیم از مزرعه کشاورزان چای‌کار به‌دست شما می‌رسونه. تازه ارسال رایگان و تضمین کیفیت کالا هم داره و در صورتی که ناراضی باشین، تا ۴۸ ساعت هم جنس رو پس می‌گیره. در اینجا قصد داریم تا روش تشخیص چای اصل رو توی خونه به شما آموزش بدیم.

اخبار بازار و کسب و کار

در ادامه برای اینکه متوجه شویم چطوری چای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم، روش‌های موثری را به شما معرفی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه کنید. چای ایرانی بذرافشان در روستای سطلسر یکی از روستاهای بسیار خوش آب و هوای لاهیجان تولید می‌شود. حاج آقای بذرافشان حدود ۶۰ سال در این روستا مشغول به تولید چای ایرانی و برنج ایرانی بسیار مرغوب است. از آنچه گفته شد، نتیجه می‌گیریم که چای ایرانی اصل و سالمه و نباید اون رو با انواع تقلبی جایگزین کرد. دلایلش هم ظاهر فریبنده و تبلیغاتیه که روی چای خارجی و حتی مدل‌های تقلبی انجام میشه.توی این مطلب برای تشخیص چای اصل از تقلبی هم یه آزمایش ساده و بی‌هزینه بهتون یاد دادیم.

انواع راه های طلاق

برای خریدچای لاهیجاناصل و با کیفیت به سایت نورجعفری مراجعه نمایید. خیلی از مصرف‌کنندگان چای به این دلیل سراغ انواع چای عطری خارجی می‌روند زیرا می‌خواهند در مصرف چای خود تنوع ایجاد کنند. چای سیاه ایرانی به همراه لیمو و زنجبیل می‌تواند باعث کاهش چربی در بدن شود. همچنین می‌توان از نعنا و یا دارچین نیز استفاده کرد و آن‌ها را به همراه چای سیاه دم نمود. برگ‌های جوان چای در فصل بهار، اصلاً تلخ نیستند بلکه کمی گس هستند و به همین دلیل بیشتر به دل چای‌خوردها می‌نشیند! وقتی که چای بهاره را در آب جوش می ریزید، اگر از همان دقایق اول چای رنگ بدهد و پس از گذشت ۵ تا ۶دقیقه، رنگ زیاد و غیر طبیعی بیینید، معلوم می‌‌شود که از رنگ‌دهنده شیمایی برای افزایش رنگ دهی چای بهاره استفاده شده است.

  • استفاده از این روش کمی سخت می باشد زیرا باید مقداری از چای را بخرید و بعد از دم کردن مقداری از آن را نوشیده تا بتوانید تصمیم قطعی بگیرید.
  • حتما می‌توانید با کمک این سه روش و دقت به عطر و بو و شکل ظاهری چای، به مرغوب بودن آن پی ببرید.
  • اما از وقتی از چای سرگل و بهاره خریداری کردیم، هم تلخ نبود بطوریکه به دلیل رژیم می‌توانیم بدون قند هم استفاده کنیم و هم عطر و رنگ خوبی دارد.
  • حال اگر به محض ریختن چای خشک در آب جوش رنگدانه ها را مشاهده کردید 100درصد مطمئن باشید که در این چای از رنگ و اسانس استفاده شده است.
  • بنابراین می‌توانید چای اصل ایرانی ارگانیک را بدون واسطه از کشاورزان لاهیجانی تهیه کنید.
بخوانید:  دریچه اسلوت دریچه بازدید اسلات تهویه نظری 09128722799
پس از این که چای دم کشید و آن را نوشیدید، باید بسیار به طعم و عطر آن دقت کنید. چای بهاره اصل ایرانی عطر خیلی ملایم و طعم گس دارد و اگر دارای طعم و عطر بسیار زیاد باشد، مشخص خواهد شد که از طعم دهنده های غیر طبیعی برای رنگ و طعم دادن به چای استفاده شده است و تشخیص تقلبی بودن چای اتفاق خواهد افتاد. پس با بلاگ چای لیل همراه باشید و راه‌های شناسایی چای اصیل را یاد بگیرید.مسلم است که با یک نگاه ساده و از روی ظاهر بسیاری از چای‌ها می توان به کیفیت نسبی مرجع قیمت چایی خاص ایران آنها پی برد. مثلا درشت بودن چای، رنگ نزدیک به قرمز و عطر چای جز مواردی هستند که هنگام خرید به شما کمک می‌کند. همچنین چایی که در فصل بهار برداشت می‌شود به مراتب از کیفیت بالاتری برخوردار است، اما تشخیص واقعی چای مطلوب و سالم به این سادگی‌ها نیست چون در واقع هنگام دم کردن دقیقا می‌فهمید که چای خوبی خریداری کرده‌اید یا نه. و از آن به بعد می‌توانید کیفیت بقیه انواع چای را با آن مقایسه کنید.