کشور امروز در معرض جنگ جهانی عظیم است

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از مردمان این سرزمین در کنار هم به شهادت می‌رسند و خون مومن‌ترین انسان‌ها همانند شوشتری‌ها و محمدزاده‌ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی با هم تلفیق می‌شود، اینجا منشأ یک وحدت ناگسستنی است، خاطرنشان کرد: اینجا جایی است که انسان دوست دارد به عهد خود وفا کند و وفای به عهد جزئی از ذات و سرشت مردمان این دیار است.


فرمانده سپاه در زاهدان: کشور امروز در معرض جنگ جهانی عظیم است


فرمانده سپاه گفت: کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است. همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب، امنیت و وحدت ملی آمده است.

 





منبع

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در صحنه سیاسی «آمریکا، انگلیس، اسرائیل، آلمان، فرانسه و آل‌سعود» با رسانه‌های تفرقه‌افکن خود در تلاشند این سرزمین را دچار تنش کنند، اما این ملت کاملا آگاه است، تاکید کرد: دشمن خواب‌های آشفته زیادی می‌بیند، او در توهم به سر می‌برد، دشمن اولین کسی است که از رسانه‌های خود شکست می‌خورد؛ دشمن نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است. مردم عزیز شیعه و سنی که امروز اینجا جمع شده‌اید، من به عنوان یک سرباز کوچک این سرزمین در این مکان و روز مقدس به شما می‌گویم ریشه‌های عظیم این انقلاب مستحکم‌تر از آن است که اگر همه دشمنان بخواهند حتی یکی از شاخه‌های این درخت تناور را قطع کنند هرگز نخواهند توانست.

 

انتهای پیام 

بخوانید:  بازدید معاون اول رییس جمهور از مرزهای اربعین خوزستان






|