اعضای شورای شهر قزوین هشت لایحه را در جلسه علنی بررسی کردند

حق شناس در خصوص لایحه خرید لاستیک برای سازمان اتوبوسرانی گفت: برای خرید لاستیک بعنوان یک کالای مصرفی تقاضای سه میلیارد تومان اعتبار شده است که با رای اعضای شورا برای خرید از محصولات داخلی موافقت می شود.

نایب رئیس شورای شهر قزوین اظهارداشت: در طول سال شاهد تخریب و آسیب دیدن بوستان فدک هستیم و بتدریج بناها مستهلک و غیر قابل استفاده می شود و کف پوش و تاسیسات برقی آن نیازمند بازسازی است که شهرداری لایحه نوشته تا بوستان فدک یک پیمانکار داشته باشد و بازسازی و مرمت را در ایام سال انجام دهد.

وی بیان کرد: در خصوص لایحه مرمت و بازسازی بوستان فدک نیازمند یک پیمانکار توانمند و کارآمد هستیم که برای این موضوع نیز 1.5 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

در این جلسه هشت لایحه مورد بررسی قرار گرفت و برای خرید لاستیک برای ماشین آلات سازمان عمران، مرمت منطقه گردشگری باراجین با موضوع خدمات شهری برای نگهداری و تعمیرات، پیرایش و مرمت روزانه، جدول گذاری آرماتوربندی و لجن برداری و تعمیر، لایحه خرید خدمات حمل سوخت ازسوی اتوبوسرانی به مبلغ یک میلیارد تومان برای ارائه خدمات بدون تشریفات، لایحه نامه شورا به شهردار درخصوص عملکرد مالی پروژه آیت الله باریک بین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جلسه شورای اسلامی شهر قزوین عصر سه شنبه با بررسی چند لایحه به ریاست محسن حق شناسی در تالار مردم تشکیل شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: در تاریخ اسلام شاهد قطع آب به روی یاران امام حسین(ع) بودیم و بمباران بیمارستان غزه همان تاریخ صدر اسلام و آتش زدن خیمه ها را تداعی کرد که انتظار داریم اذهان آگاه بشریت و سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر این جنایت را پیگیری کنند و بزودی شاهد نابودی ماشین جنگی صهیونیسم باشم.

بخوانید:  «و آنکه دیر آمد» رمانی از تشرف 2 نوجوان به محضر امام زمان(عج) 140 هزارتایی شد

وی گفت: دو بار از شهردار خواستیم صورت وضعیت کمربندی شرق را ارائه کنند و کمیته بررسی در هفته آینده آن را رضد و ارزیابی خواهد کرد و باید  بررسی دقیقی صورت گیرد.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: رژیم اشغالگر قدس با جنایت ضد بشری در غزه و قطع آب و برق و انرژی در برابر کودکان بی دفاع نشان داد واقعا غده سرطانی است و امیدواریم خون بناحق ریخته شده کودکان پایان رژیم سفاک باشد. 

انتهای پیام



منبع

محسن حق شناس در این نشست با گرامیداشت یاد شهید فهمیده اظهارداشت: شهید فهمیده مصداق بارز یک نوجوان بالنده نظام اسلامی است و این الگو می تواند برای جوان امروز ما هم مورد توجه قرار گیرد.