انهدام باند سرقت احشام با سلاح سرد در شهرری

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان یک قبضه شمشیر، یک عدد افشانه گاز اشک آور کشف شد، افزود: متهمان در جریان تحقیقات به سرقت احشام از شهروندان از دامداران اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در شهرستان ری، که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان بویژه دامداران شده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان صادر شد.

سردار ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/



منبع

وی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان به دلیل ضعف ایمنی محل‌های نگهداری دام توسط دامداران از فرصت به دست آمده استفاده و اقدام به سرقت دام‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه، کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه ۶ نفر از سارقان اصلی باند شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی ابرازکرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، سارقان بومی هستند و با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری نیسان با تهدید مال باختگان با سلاح سرد اقدام به سرقت احشام کرده‌اند.

بخوانید:  پاس گلم در دربی به گل محمدی را فراموش نمی کنم/ بیرانوند برگ برنده پرسپولیس است