برگزاری محافل قرآنی در مساجد منطقه 13 تهران

 انتهای پیام/

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه 13 تهران  به برپایی محافل انس با قرآن در مساجد شاخص و محوری در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ و معارف قرآنی اشاره کرد و اظهار کرد: محافل انس با قرآن کریم با حضور روحانیون، قاریان و استادان برجسته قرآنی و شهروندان منطقه 13 در قالب اجرای گروه تواشیح، قرائت قرآن، جز خوانی و ادعیه، برگزاری مسابقه فرهنگی و تجلیل از خادمین و فعالان قرآنی در  مساجد منتخب سطح منطقه در حال برگزاری است.

شهردار منطقه13 تهران با اشاره به حضور پر رنگ کودکان و نوجوانان در این برنامه ها خاطر نشان کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری سرای محلات، مساجد، هیات‌های مذهبی، گروه‌های مردمی ، این ویژه برنامه‌ها را در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.



شهردار منطقه 13 تهران گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور روحانیون، قاریان و استادان برجسته قرآنی و شهروندان منطقه 13 در قالب اجرای گروه تواشیح، قرائت قرآن، جز خوانی و ادعیه در مساجد منتخب سطح منطقه در حال برگزاری است.

به گفته وی  محافل خانگی قرآن، مسابقات قرآن، ادعیه خوانی و قرائت قرآن کریم، پویش ماه مهربانی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار و برگزاری برنامه “دختران و پسران روزه اولی” با هدف معرفی ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های اجرایی در ماه میهمانی خداست. 


برگزاری محافل قرآنی در مساجد منطقه 13 تهران

بخوانید:  امام حسن مجتبی(ع)؛ پاسبان مظلوم و غریب دین اسلام+زندگینامه مختصر





منبع