تسریع در روند کارشناسی پرونده های مالی مناطق ۲۲ گانه، گامی بلند برای احیای حقوق شهروندی

شعبانی در ادامه ضمن بررسی عملکرد مناطق 22 گانه شهر تهران در حوزه های املاک و پروژه های مشارکتی تسریع در روند کارشناسی تخصصی این حوزه ها را خواستار شد و افزود: به ثمر نشستن هر یک از این پروژه ها ما را در احقاق بیشتر حقوق مربوط به شهروندان تهرانی یاری خواهد کرد و افزایش پروژه های مشارکتی در شهر را راهی برای ارتقاء عملکرد شهرداری تهران بویژه در حوزه های نگهداشتی شهر خواند.

در خاتمه این نشست برخی شهرداران مناطق 22 گانه، دغدغه ها و چالش های پیش روی مناطق در امور املاک و پروژه های مشارکتی را با مدیران ارشد مجموعه معاونت مالی شهرداری تهران مطرح کردند و دستورات لازم در جهت پیگیری و حل این مشکلات در راستای  به ثمر نشستن اهداف مالی مناطق صادر گردید.

ابوذر مختاری رئیس سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از پیگیری مجدانه این سازمان در مباحث مربوط به املاک مناطق خبر داد و گفت: تمام املاک معرفی شده از سوی مناطق 22 گانه در حال پیگیری و طی مراحل تخصصی کارشناسی می باشد.





منبع



آیا این خبر مفید بود؟

تسریع در روند کارشناسی پرونده های مالی مناطق 22 گانه، گامی بلند برای احیای حقوق شهروندی

نشست مشترک عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با حضور شهرداران مناطق 22 گانه شهر و رؤسای ادارات کل هردو معاونت در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان تهرانی و رفع چالش ها و مشکلات پیش رو به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

بخوانید:  زخمی شدن ۱۲ شهرک نشین صهیونیست در حملات راکتی مقاومت؛ آتش‌بس مشروط برقرار شد

انتهای پیام/





مصطفی قویدل مدیر کل مالی وامور اموال شهرداری تهران ثبت به موقع اسناد مالی مناطق 22 گانه را با توجه به قرائت های مکرر گزارشات امور مالی در صحن شورای شهر تهران ،خواستار شد و افزود؛ دیون مالی مناطق نسبت به سال گذشته با رشد 30 درصدی مواجه است که لزوم پیگیری شهرداران مناطق در این خصوص را بصورت جدی طلب می کند. وی در ادامه با برشمردن ظرفیت های خدمت رسانی شرکت خدمات مالی شهر اصلاح حساب در مناطق را از دیگر خدمات این شرکت برشمرد که کمک شایانی را در ارتقاء وضعیت مالی مناطق 22 گانه خواهد نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا، عباس شعبانی ضمن تبریک اعیاد دهه ی ولایت از برگزاری نشست های مشترک با سایر معاونت های شهرداری تهران بصورت هفتگی خبر داد و افزود: این جلسات در راستای حل مشکلات و پیگیری موضوعات شهرداران مناطق در راستای افزایش خدمت رسانی به شهر و شهروندان و پیگیری موضوعات بر زمین مانده و  در راستای حل دغدغه های شهرداران مناطق برگزار خواهد شد.


لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه این نشست از شهرداران مناطق 22 گانه خواست تا املاکی را که ظرفیت تهاتر دارند به تفکیک مناطق خود بررسی و با استفاده از مدل های تشویقی در اختیار سازمان املاک قرار دهند.