مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مراجعهکنندگان و بهخصوص اقشار نیازمند جامعه است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریفشده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده مردمی در کمترین زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام میگیرد.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۲۳:۰۷:۱۰
|
|
کد خبر:
۱۴۷۷۱۸۱
|
پرینت
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری در حاشیه پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامانه سامد استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان ۷۰۹ مورد مکاتبه و ۲۶۶ در خواست به صورت مراجعه مستقیم بوده، افزود: بیشترین درخواستهای مراجعان این نهاد حمایتی در خصوص کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی و ازدواج بوده است.
آیا این خبر مفید بود؟
مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارایه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهرهگیری از فناوریهای نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.
انتهای پیام
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) گفت: ۹۷۵ مورد مکاتبه مردم استان از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد ثبت و پاسخ مورد نیاز به آنان دادهشده است.
وی عنوان کرد: راه اندازی سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir با هدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و بهروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی، از جمله برنامههای این طرح است.
وی گفت: اطلاعات تمامی خانوارهای تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه میتوانند بهصورت الکترونیکی درخواستهای خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواستهای آنان رسیدگی میکنند.
منبع
نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف