یکی از دوستانم در تلگرام تصویری از خرس های آگهی شده در دیوار را برایم ارسال می کند، به همراه تعداد زیادی ایموجی خنده!
سکانس سوم:
چند دقیقه بعد فردی که خودش را صاحب اصلی و وارد کننده محصولات معرفی می کند در پاسخ میگوید: یک سری از باکس ها ویژه است و قیمت آن ها از ۲ میلیون به بالاست اما باکس اقتصادی هم داریم که اژ ۴۵۰ هزار تومان شروع می شود.
سکانس دوم:
کنجکاوی برای اطلاع از قیمتها مغزم را قلقلک میدهد، بلافاصله به صاحب صفحه پیام میدهم و در مورد قیمت و شرایط خرید سوال میکنم.
باشگاه جوانی خبرگزاری برنا: این یک داستان واقعی است!
ما در فضای مجازی تصاویر عروسی های رویایی، سفرهای روی آب، بازارهای شلوغ و دکوراسیون های لوکس و جذاب را می بینیم و ترانه های عاشقانه زیادی را می شنویم اما در عین حال وکلای طلاق پرمشغله ای هم هستند که به لطف همین عاشقانه های فیک و نمایشی، بازار کارشان حسابی پر رونق است.
یکی از عکس هایی که تبلیغ باکس ولنتاین را کرده باز می کنم و توضیحات آن را می خوانم: باکس مردانه شیک، جذاب و اقتصادی شامل باکس و پوشال، کیف پول و جاکارتی میلانو، کمربند چرمی سگک گرد، ساعت آرمانی پرطرفدار، ست کارتیر دوبل رنگ ثابت، اسپری و ادکلن 15 میل، گل صابونی، کراوات ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان.
دختر و پسر جوانی که با ارفاق به 20 سال می رسند دست در دست هم از کنارم رد می شوند و کمی جلوتر از من شروع به صحبت می کنند، پسر به بادکنک های قرمز اشاره می کند و ناگهان صدای فریاد دختر بلند می شود: «واقعاً لیاقت من این آشغال های کنار خیابونه؟ همه دوستام این روزا ساعت و عطر و گوشی هدیه می گیرن اونوقت تو حد من رو اینقدر پایین میاری؟» بعد هم دستش را از دست پسر قصه جدا می کند و به آن طرف خیابان می رود.
سکانس پایانی
مشغول قدم زدن در خیابان هستم، گوشه پیاده رو مردی با صدای بلند از حراج باکس های «ولنتاین» خبر می دهد، کمی جلوتر پسر جوانی در حال باد کردن بادکنک های سلفونی قلبی است و جلوی پایش شیشه هایی استوانه ای با یک شاخه رز قرمز خودنمایی می کند.
و من به این فکر می کنم که روز عشق تنها مختص به یک رویداد وارداتی نیست، هر روز می تواند روز عشق باشد و با یک جمله زیبا رنگی تر شود، با یک «مراقب خودت باش»، با یک «حواسم بهت هست»، با یک « با هم حلش می کنیم»، با یک ابراز علاقه پیامکی وسط درگیری های کاری، گاهی با یک جمله طوری می توان بذر عشق را در قلب معشوق کاشت که هیچ خرس و شکلاتی نتواند با آن رقابت کند.
یاد صحبت یکی از روان شناسانی می افتم که قبل تر پیرامون موضوعی با او مصاحبه کرده بودم و در حین صحبت هایش بر زندگی های اسلایسی در اینستاگرام تأکید کرده بود، جایی که شما با انواع و اقسام عکسها و تبلیغاتی مواجه میشوید که مسیر لاکچری شدن را حتی از بدو تولد نشان میدهد.