فوتبالیست‌های امروز بهترین‌های تاریخ هستند


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/





منبع

پیشکسوت آبی‌پوشان تهرانی با گلایه از وضعیت موجود استقلالی‌ها عنوان کرد: آقای نکونام در صحبت‌هایش اشاره کرد که بخاطر هواداران به کارش ادامه می‌دهد. این حرف خیلی معنا دارد. این مساله یعنی تیم اصلا رها شده و به مرور زمان به چنین شرایطی نرسیده. اصلا تیم‌هایی که به قهرمانی می‌رسند هم یک شبه موفق نمی‌شوند. مدیریت و تصمیمات و به طور کلی شرایط مناسب فراهم شده که یک تیم قهرمان می‌شود. مربیان ما استعداد دارند اما مشکل مدیریت است.


نراقی با مقایسه شرایط دوران بازی خود و دوران فعلی اظهار داشت: در دوران ما اصلا شرایط این‌گونه نبود. به نظرم فوتبالیست‌های عصر امروز داخلی بهترین‌های تاریخ دنیا هستند. یک فوتبالیست وقتی می تواند نبوغش را نشان دهد که از یک آرامش برخوردار باشد.

وی در پایان تاکید کرد: باعث تعجب من است که با شرایطی که دارند تمام توان‌شان را در زمین خرج می‌کنند. شما بهترین بازیکن دنیا را جای بازیکنان ایران بگذارید اصلا نمی‌تواند راه برود. باز هم گلی به جمال فوتبالیست‌های داخلی که با چنین وضع مدیریتی کار می‌کنند. ما در زمان خودمان مدیران خوبی داشتیم. قبل از اینکه مشکلی رخ دهد، جلوی آن گرفته می‌شد و تمرکز داشتیم.

هادی نراقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: اطلاعات کافی از شرایط استقلال ندارم اما به طورکلی باید اشاره کنم که به نیروهای داخلی اعتماد و اطمینان دارم. باید به مربیان جوان داخلی بها داده شود که نمی‌شود و در نتیجه اعتماد به نفس لازم را برای ارائه توانایی‌ها و خلاقیت ندارند.

بخوانید:  برگزاری جشنواره طشته در روستای داوران رفسنجان

نراقی: فوتبالیست‌های امروز بهترین‌های تاریخ هستند


|