استاندار خوزستان: طرح فیبر نوری برای افزایش سرعت و ظرفیت ارتباطات استان اجرایی می‌شود



به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب در پایان نشست بررسی روند اجرایی پروژه فیبر نوری در خوزستان که با حضور شهرداران و مسوولان مربوطه استان در محل سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان دسترسی سهل و آسان برای همه کاربران اعم از موسسه های آموزشی و مالی، خانواده ها، مناطق روستایی و… است.

او گفت: هدف این است که پروژه فیبر نوری به همه منازل، موسسه، اداره ها، مراکز آموزشی، دانشگاه ها روستاها و… خدمت‌رسانی سریع و آنلاین داشته باشد.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان در اجرای این طرح به دلایل مختلف نسبت به استان های دیگر عقب ماندگی دارد لذا امروز برای افزایش هماهنگی بین دستگاهی این نشست برگزار و بنا شد برای مجوز حفاری برخی از خیابان ها شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.

حسینی محراب در پایان با بیان اینکه اجرای این پروژه سبب افزایش ظرفیت و سرعت ارتباطات در استان خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم این طرح عظیم که با نظارت شخص وزیر ارتباطات در حال اجراست و دولت با جدیت از آن حمایت می‌کند با همت و تلاش مسوولان ذیربط و پیمانکاران پروژه به خوبی اجرا شود و تا سال آینده خوزستان از لحاظ ارتباطات در شرایط بهتری قرار گیرد.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  ضرورت برنامه‌ریزی هرچه بیشتر جهادکشاورزی شهرستان در راستای اصلاح الگوی کشت