با تحویل پسماند خشک به بازیافت آنلاین هدیه دریافت کنید

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که فرهنگ جدا سازی زباله تر از خشک را در محیط خانواده ترویج دهند. زیرا اگر کوه های زباله اطراف شهر مشهد را مشاهده کنند حساسیت‌شان نسبت به این موضوع بالا می رود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: سازمان پسماند عدد و رقمی را به عنوان هدیه تعیین کرده که با تحویل پسماند خشک به بازیافت آنلاین به حساب بانکی شهروندان واریز خواهد شد.

رضوی خاطر نشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از تجمع حیوانات مانند سگ های ولگرد و گربه ها حتما در ساعات تعیین شده زباله های تر را بیرون بگذارند و از‌ بیرون گذاشتن پسماندهای خشک جلوگیری کنند زیرا باعث ترویج زباله گردی می شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد مطرح کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و رسم خانه تکانی مقداری لوازم‌ قابل استفاده در منازل به وجود می آید که این لوازم قابل استفاده برای خانواده های بی بضاعت است، با تفاهمی که با موسسات خیریه انجام دادیم در طرح خانه مهربانی شهروندان می توانند از طریق شرکت های بازیافت آنلاین وسایل را تحویل دهند و آن ها هم تحت نظارت به خانواده های نیازمند اهدا کنند.

با تحویل پسماند خشک به بازیافت آنلاین هدیه دریافت کنید

رضوی تصریح کرد: ما متعهد هستیم تا یک سال و نیم دیگر تمام خانواده های شهر مشهد را تحت پوشش بازیافت آنلاین داشته باشیم زیرا مشهد تنها کلان شهری است که هفت مجری بازیافت آنلاین دارد و امیدواریم با کمک مردم بتوانیم به محیط زیست آیندگان کمک کنیم.

بخوانید:  بازی استقلال و ملوان بدون تماشاگر شد



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، مسعود رضوی با حضور در اداره ارتباطات مردمی ١٣٧ اظهار کرد: شنیدن حرف مردم و گفت‌وگو با آن ها باعث آرامش خاطر مدیران می شود و خوشبختانه سامانه ۱۳۷ روز به روز پیشرفته تر و بروز تر عمل می کند و در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین شهروندان باید تفکیک زباله را نوعی وظیفه بدانند و به تبعات نامناسب این موضوع پی ببرند زیرا این کار باعث اشتغال پایدار، حفظ منابع طبیعی، بریده شدن کمتر درختان، گردش اقتصادی در کارخانجات بازیافت و… می شود در کنار آن نیز سازمان پسماند عددی را به عنوان هدیه تعیین کرده که با تحویل پسماند خشک به بازیافت آنلاین به حساب بانکی شهروندان واریز می کند.